Wel of geen Kerstkaartje?

Discussion in 'De lounge' started by Amanthis, Dec 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Hallo,

Ik zit te dubben over wel of geen kerstkaartje naar mijn famillie toe, ik zal hieronder even een korte schets geven van wat er aan de hand is....

Ik heb altijd al problemen ondervonden bij mijn moeder/oma, zeker toen ik de leeftijd kreeg dat ikzelf beslissingen ging nemen omtrent dingen zoals 1 voorbeeld vakantie naar Spanje op mijn 21ste (zullen vele zich afvragen waarom dat nog een kwestie van overleggen zou moeten zijn op die leeftijd maar de leefomstandigheden waren dusdanig dat ik deed wat er gezegd werd) tot mijn 21ste dus, ik ben alleen op vakantie gegaan en heb mijn huidige man daar ontmoet en vanaf die tijd ging het bergafwaarst want ik was niet meer het bedeesde meisje wat alles opvolgde wat er gezegd werd door moeder en oma en toen kwamen de steken van hun, trouwerij zijn ze onder protest geweest, tijdens de zwangerschap hoorde ik helemaal niets van ze en dat terwijl ze wisten dat ik door bekkeninstabiliteit niet meer auto kon rijden (op het laatst kon ik nauwelijks staan), na de bevalling stond me moeder ineens voor de deur als overbezorgde oma maar na een week werd het weer heel stil en als ik daar op verjaardagen kwam kreeg ik alleen maar verwijten naar mijn hoofd, begin dit jaar heb ik gezegd ik wil geen contact (dit heb ik hun niet verteld) maar nu sturen een kerstkaart en zit ik met een dillemma van wel of geen kerstkaart terugsturen?!?!

Sorry voor het lange verhaal

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dat ligt er een beetje aan..
    Als je eraan denkt weer contact met ze te willen zou ik zeker wel een kaartje sturen.

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Stuur gewoon een kaartje terug,krijg je daar tenminste geen verwijten over.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,086
    3,870
    113
    Doe maar waar je je zelf goed bij voelt. Heb je geen behoefte meer aan ze, dan geen kaartje, wil je nog (oppervlakkig) contact, dan kun je er eentje terugsturen.

Share This Page