zijn eigen haar was "weggewerkt" zodat hij kaal leek. daarom droeg hij die pruik. hij was onlangs bij carlo en irene en vertelde hij het
@roxyrox: Nee in het echt! hihihi.. Ik moest een keer met hem samenwerken voor een benefietconcert, en toen mocht ik aan zijn haar voelen. En het voelde heel vreemd en ruw en het bestond uit wel 4 of 5 verschillende tinten en structuren (bruin, grijs, blond, donkerblond, zacht, hard, krullig, stijl) en op zijn hoofdhuid zag je dus heeeele kleine vierkante vakjes (hij moest inspelen en de enigste piano backstage was in de vrouwenkleedkamer, dus ik kon achter hem staan en er recht bovenop kijken). Je moest wel goed kijken hoor, maar dat heb ik wel gedaan hahahaha... Heel vreemd zag het uit en ik weet ook niet of extentions of waves er zo uitzien. Maar ik moet er dan ook meteen wel even bij zeggen, het is werkelijk een heeeele lieve man! Is wel al een tijdje geleden nu, toen der tijd was zijn vrouw 6 maanden in verwachting van hun eerste kindje
Ik zit al een poos te twijfelen over extensions en wil het graag een keer proberen maar het is zo duur... Weet er iemand hier misschien een goedkoop adres waar je haar kan kopen zodat ik hetzelf kan zetten..? Het moet wel echt haar zijn en van goede kwaliteit...niet dat ik straks een stopcontacteffect pruikje heb... Groetjes Bianca