Bij mijn schoonouders gaan we meestal gourmetten. Dat wil zeggen dat mijn vriend en ik vooral mini hamburgertjes enz. eten en soms stukjes kip, maar daar blijft het bij. Thuis maak ik een gebraad of Orloff.. Is ook lekker makkelijk en is zo lekker!
Kalkoen op kerstavond bij ons thuis en 1e kerstdag gourmetten bij schoonfam. Tweede kerstdag zijn we alleen met z'n viertjes en dan bestellen we meestal iets.
hier wordt het een warm en koud buffet bij mijn schoonouders. En de mannen zijn allemaal dol op vlees, dus dat wordt heel veel vlees denk ik... - rollade - konijn! - entrequot - gebraden ham - varkenshaasje Ach ja, er is ook wel groente en zo hoor, gelukkig...!
Kerstavond Gourmetten- bij vrienden 1e kerstdag Konijn-thuis met schoonmoeder en vriend 2e kerstdag Koud en warm buffet met een heel stel vrienden bij ons thuis
Pepersaus, pepersaus over de kalkoen. Eventjes de oven in, meer hoef je niet te doen.... Sorry, kon het niet laten... Door dit topic heb ik al de hele dag dat liedje in mijn hoofd, en jullie nu ook! Groetjes, Mirelle.