Haii meiden.. Ik denk er al lange tijd over na om extensions te nemen.. Ik heb blond haar, tot op mijn schouders, maar (erg) dun.. Foto wil ik wel plaatsen op aanvraag.. Nu zag ik in een ander topic iets over een abonnement bij beautybyroos.nl Heeft iemand hier ervaring mee..? Of heb je extensions en kun je me iets aanraden? Hoeveel betalen jullie zo al en is dan zo'n abonnement als op bovenstaande site een goed idee..? Ik kan het overigens wel in één keer betalen, maar je hebt mooie voordelen als je zo'n abonnement neemt.. Ik lees het graag..
Hey Ik heb zelf extensions gehad en was er in het begin wel heel blij om omdat ik mijn lange haren terug had. Moet wel zeggen dat het veel werk is in onderhoud om ze mooi te houden. Moet alle dagen om 4.30 opstaan om te gaan werken en eer ik mijn haar toonbaar had was ik toch al gauw 15min verder en das echt wel veel zo vroeg in de morgend. Ook zag het er snel droog uit omdat ik er veel met de stijltang door moest. Mss zijn er mensen die betere ervaringen hebben maar ik ga mijn haar nu toch op de natuurlijke wijze laten groeien. Ik had trouwens echt mensenhaar van een uitstekende kwaliteit (allez dat zei de kapster toch). groetjes
Ik wil ook graag haar extensions, maar omdat mijn haar erg uitgevallen en dun geworden is, wil ik graag van die clips hebben. Die je er dus zelf in kunt doen en uit kunt halen. Heb alleen geen idee waar ik die weg moet halen!
Ik ben gek op haar extensions !! Ik heb zelf ook maar dan wel echte haarextensions, geen clip of wave.. kijk maar op deze website ! het is super goekoop ! Kwaliteit ook supergoed! en ze komen naar je huis ect.. Surf maar effe www.extensioncentrenederland.nl
dan zou ik inderdaar die clips nemen..... die zijn meer een aanrader dan extensions via die waxjes.. heb zelf een tang.. en ook tig keer zelf gezet.. erg mooi. maar eerst 12uur erin zettem... spiergeltje voor en achhhter me en 1dag laten zitten... en dan eruit... want werd teveel werk..zoals lenka zegt!! mijn vriendin zet ook clips.. en is er helemaal happy mee
Bedankt voor jullie reacties.. Ik ga me er verder in verdiepen en misschien eens informatie vragen bij zo´n salon.. Nog meer ervaringen..?
ja heb ook nog ervaring wat je NIET moet doen was de eerste keer het zo zat na ruim eeen maand. iedereen zei al.... klote om die dingen eruit te halen... ik zag er best tegen op. had kort hhaar. en zette de stijltang erin.. met een groot gelach wist niet daat het zo makkelijk was.. tot alles eruit was... (SNIK) 1 grote klont wax.. heb me ziek moeten melden.. om al die wax eruit te hhalen PFFF doe dat dus nooit niet... 2, 3,4de x speciale oplosmiddel gekocht.. en dacht.. ach ipv zo speciaal tangetje.. ik d8 ik gebruik gewoon een tangetje met mesjes... en knipte continu hele plukken weg!! dus.. speciale spullen komen.. op www.valkhair.nl of com. en het bespaart je haar
ik heb 2 keer extensions gehad. Een keer van die waxjes maar die vallen langzaam uit en dan liggen ze overal... daarna wave en dat beviel super goed. Was ook niet zo duur. Bij een surinaamse kapper laten zetten en ik was er blij mee.
volgens mij bedoelde ik iets van 100 euro inclusief haar en dan iets van 30 euro per keer om het omhoog te zetten na 6 weken.
heb ook 1x extentions gehad....ik doe het noooit meer. ondanks verzorging met speciale borstel en shampoo en zo...1 grote klitmassa geworden onder mijn haar...dus alles moest eruit....nadat alles eruit was...had ik heel dun fluthaar over met een mini flut staartje..wat een opdonder heeft mijn haar daarvan gehad zeg.....dus hier echt nooit nooit meer.. iemand vroeg nog waar je die clipextentions kan halen....zelfs bij de kruidvat hier liggen ze nu te koop...of anders naar een kappersbenodighedenzaakje.
Ik raad je Waeve niet aan !! Zo irritant, Ze gaan je eigenhaar vlechten, en dan dat neppe haar erop naaien ! Meid ik heb echte haar extensions ik ben zelf helemaal verslaafd, ik kan niet zonder ! Haar extensions vraagt wel veel aandacht ! Ik geef veel aandacht! Ik heb wel mooie Vollume Lange haren !! ( Me man is helemaal Gek op mijn Haren)
gonca met weave had ik ook echt haar hoor... en ik vond het niet irritant, alleen na 6 weken moet je het omhoog laten zetten want anders zie je het...
Ik heb 2 jaar terug extensions gehad. Deze waren van SoCap en heb ze toen in een speciaal winkeltje gekocht. Mijn schoonzus heeft ze toen gezet. 1e nacht slapen was even wennen met al die waxjes in mn haar maar daarna was ik weer helemaal gewend. Ik kon er alles mee en deed er ook alles mee, krullen/stylen/verven enz... Zou het best wel weer willen dus ga vast geld apart zetten om te sparen!
Ik heb gister extensions gezet bij Beauty by Roos... Volgens mij had je dat dus ook van mij gelezen haha... HEb al eerder extensions gehad omdat ik benst dun haar heb en dat is me toen perfect bevallen, maar daarna geen geld meer ervoor helaas. Ze hebben ze dus gister gezet. Superleuk zaakje, leuk personeel. Ik ging alleen voor verdikking dus hoefte "maar" 70 extensions. Maar het resultaat is zoooo mooi Ik heb een jaarabbo genomen. Dan betaal je 12 maanden lang een maandbedrag van 60 euro (voor 70 extensions dan), krijg je het hele jaar door gratis verzorging en ook bij problemen staan ze er meteen, 3x uithalen en 3x inzetten (elke 4 maanden) Ze raadden me aan snachts met een vlecht te slapen. Dat was wel even wennen met die dikke vlecht, maar heb lekker geslapen hoor... Die clip ins heb ik ook geprobeerd, maar dat is niets voor mij...
Ja idd slapen moet echt met een vlecht. SCheelt ene hele hoop klitten. En nooit met nat haar gaan slapen!
Hi meid, Heb ook een abbo gehad op Beauty By Roos. Super meiden daar!! En de extensions blijven goed zitten hoor, maar je moet ze wel heel goed verzorgen natuurlijk!!