Samenloop voor Hoop en/of Ride for the roses

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.473
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

    heeft er hier iemand al weleens meegedaan met 1 van bovengenoemde evenementen? Beiden zijn acties voor de KWF.

    Ik zit er zelf aan te denken om met één van beiden volgend jaar mee te gaan doen. Ik twijfel alleen nog een beetje over welke :) . Ik fiets liever dan ik loop. Maar de Samenloop voor Hoop, lijkt me weer wel heel erg sfeervol en bijzonder. Zowel door de survivors ronde als door de kaarsenceremonie. En ook het snachts lopen.. Je blijft natuurlijk écht op één plek. In tegenstelling tot bij het fietsen.

    Ik vraag me nu vooral af hoe het is? Komen er veel mensen op af? Hoe was de sfeer? Is het voor herhaling vatbaar?

    Nouja ervaringen dus eigenlijk :)

    alvast bedankt :) !

    groetjes
    Athina
     
  2. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.262
    508
    113
    Ik heb met de Samenloop voor Hoop meegedaan. Erg indrukwekkend, zeker toen de lampionnen aangingen 's avonds.
    De sfeer was goed. Met een lach en een traan zullen we maar zeggen....
     
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.473
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat lijkt me érg mooi inderdaad. En erg bijzonder. Vandaar dat de samenloop me ook wel erg trekt...
     
  4. Vriesje

    Vriesje Bekend lid

    21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik doe dit jaar voor de derde keer mee met The ride for the roses. Ik vind het helemaal super. ER doen zoveel mensen aan mee. Je hoort er de meest byzondere maar ook trieste verhalen. De sfeer is super ook van de mensen langs de route. En je word heel feestelijk binnen gehaald. Ik vind het elke keer weer bijzonder om mee te maken. Ik fiets hem altijd met een vriendin die kanker heeft overwonnen. Dat maakt het extra bijzonder. dat andere evenement ken ik niet en kan daar dus ook niets over zeggen.
    Overigens is de route ook altijd heel mooi, en je kan lekker op je eigen tempo fietsen.
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.473
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh bedankt Vriesje! Hoeveel km fietsen jullie dan? En start je dus met een ontzettend grote groep? (dus met tig naast elkaar) of is het meer een lange sliert die langzaamaan uit elkaar valt?
    (gewoon voor m'n beeldvorming :p ) .
     
  6. Vriesje

    Vriesje Bekend lid

    21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Wij hebben de 25 km gefietst, meer trekt mijn vriendin echt niet. Je rijd in het begin met een hele sliert mensen achter elkaar, maar daarna kun je gewoon lekker je eigen tempo fietsen en valt de sliert uitelkaar. Wij gingen niet zo hard dus we werden regelmatig door groepen fietsers ingehaald.
     
  7. Jade86

    Jade86 Bekend lid

    Ik heb meegedaan met Samenloop voor Hoop in Veldhoven. Dat was 2 jaar geleden geloof ik. Was inderdaad indrukwekkend. Er is toen veel geld opgehaald, een heel goed doel.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.473
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Even nieuwsgierig bij de samenloop: Hoeveel uur heb je dan gelopen en liep je alleen van je team?Of met meerdere tegelijk? en hoe ging het snachts?
     
  9. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.473
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even 1 keertje omhoog halen.. ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die weleens meegedaan hebben en hoe het dan was..
     

Deel Deze Pagina