Echt gebeurd: Vanmiddag zaten mijn man en dochter samen te internetten. De favoriete website(s) van ons dochter zijn oa barbie.nl, sesamstraat.nl en meer kindersites. Na een tijdje was Ilse uitgekeken op de genoemde sites en vroeg ze: "Papa, mag ik op een andere site?" Waarop papa zegt: "tuurlijk schat, welke site wil je dan?" Even wordt er nagedacht: "Euh, op prinsessen.nl" Dus manlief typt braaf in: www.prinsessen.nl. Vervolgens wordt er doorgelinkt naar een site van Kamasutra van Christine le Duc, maar wel netjes met de vraag: ben je ouder dan 18 Ja of Nee. Dus Ilse geeft netjes antwoord: "Nee, ik ben 4" en ze klikt op Nee Kijk zelf maar eens wat er dan gebeurt, ik kan wel vast verklappen dat ons meisje erg verbaasd was... Groetjes van Kiki
Haha die is inderdaad leuk Dan is bij kleine kindjes ook meteen het idee om te kijken wat er gebeurt als ze op 'ja' klikken weer naar de achtergrond verdwenen...
hahaha wat grappig zeg! dat vind ik echt netjes dat ze dat doen, en dat je dochtertje zo netjes is haha.. maar 1 kant wel logisch er zitten tegenwoordig zoveel jonge kinderen op de pc en die typen maar iets in! groetjes
typ maar eens iets in, je hebt tegenwoordig altijd een hit waar je vroeger alle puntjes en komma's goed moest zetten anders kreeg je helemaal niks maar dit is wel een leuk voorbeeld, doorgelinkt naar sesamstraat.nl
whahahahah geweldig ... je zou ook niet denken dat er zo'n site onder zit achter princessen.nl .. toch ? .. althans ik zou dat niet denken hoor ... Echt super dit