Ik ben opzoek naar een goed (online) bedrijf die horren op maat kan leveren. Liever wel een bedrijf wat zelf komt inmeten en eventueel nog wat advies kan geven over de kleur. Ik dacht aan Veneta maar die verkopen helaas geen horren. Wie weet uit eigen ervaring een goed bedrijf?
En een kunststof kozijnen boer? Die van ons kon deze gewoon bij leveren bij onze kozijnen en dakkapel ramen en kun je ook bij bestellen wanneer je maar wilt eigenlijk
Horren.com wij hebben daar al voor 2 huizen onze horren vandaan. Ik heb het inmeten zelf gedaan, ik weet niet of ze dat ook komen doen, maar veel RAL kleuren, goede kwaliteit en betaalbaar.
Ja zoiets zocht ik! Ik zie dat bij eventueel fout inmeten aan retourneren doen dus dan durf ik het wel aan om het zelf te meten Dank je wel!
Fijn! Graag gedaan! Ik heb er geen gebruik van hoeven maken, maar ik vond dat ook een fijn idee. De instructies zijn ook wel duidelijk. Nadeel is soms wel dat hout werkt, dus in de winter zitten ze iets losser. Wij halen ze er dan uit en leggen ze op de vliering.
In de winter zijn ze ook niet perse nodig dus dat zou geen probleem zijn. Zie je ze heel erg zitten vanaf buitenaf of valt het mee?
Als je onder een bepaalde hoogte blijft, zit er geen horizontale lat in het midden overheen. Ik vind dat het heel netjes is weggewerkt. Als je het fijn vindt, wil ik een foto maken.
oh dat zou heel fijn zijn! Ik vind de foto’s en filmpjes op de site niet zo duidelijk en een beetje ouderwets
Ga ik doen! Ik stuur ze dan wel even in een PB. Heb je ook interesse in foto’s van de plissé hordeuren? In schuifpuien en/ of openslaande deuren?
Ik lees even mee hier, gaat het over ramen of deuren? Wij zoeken namelijk nog een oplossing voor onze schuifpuien
Wij hebben een plisse hor in de schuifpui laten plaatsen. Zodra het enigszins lekker is buiten gaat de deur bij mij open en nu dus geen beestjes binnen. Ik vind het ideaal. Wij hebben m via het bedrijf wat ook de pui heeft geplaatst.
Maar hoe werkt dat dan sls je deur dicht gaat, dan zit daar toch zo'n pakket en kun je je deur niet meer sluiten..?punt is ook beetje dat we 4 schuifdeuren hebben waarvan er 3 2 kanten op kunnen
Bij ons zit hij aan de buitenkant in de pui, ik vind het ook heel fijn, zowel voor als achter kunnen we de pui open zetten zonder dat we insecten binnen krijgen.
Ik wilde een foto sturen, maar is lastig te zien. Zit er geen kozijn van die deur waar het tegenaan kan?