Iemand ervaring met het aanvragen van een bouwdepot bij florius. We hebben nu alle benodigde documenten en taxatie en deze zijn als het goed is gisteren verstuurd of dit word morgen gedaan. Maar weet iemand hoe lang het dan nog kan duren voordat je weet of je goedkeuring hebt? Gewoon nieuwsgierig lees namelijk op internet een aantal slechte recensies en word nu toch wel een beetje huiverig. We hopen namelijk dat voor augustus toch zonnepanelen op ons dak kunnen hebben en ook de badkamer kan niet lang meer wachten
Hier wel goede ervaring. Ik denk dat het ongeveer 2 weken duurde vanaf dat florius alle documenten had ontvangen. Hier ging het wel om een volledige hypotheek voor een nieuwbouwwoning.
Hier ook goede ervaringen. Snel geregeld en ook het gebruiken van het depot was super makkelijk en goed geregeld.
Bedankt... Het is echt snel geregeld. Een week na het tekenen van het renteaanbod te horen gekregen dat het is goedgekeurd. Maandag de papieren binnen,dinsdag weggebracht en dezelfde dag ook al de brief in huis voor het passeren van de akte. Dus na het renteaanbod in een week tijd alles geregeld. Nu is het nog wachten op wanneer we naar de notaris kunnen.
Hier duurde het heel lang en moesten we constant nieuwe documenten aanleveren vorig jaar. Ik werd daar echt heel moe van. We kochten toen nieuwbouw in een klein project en hebben zelfs taxatie op de nieuwbouw woning moeten laten doen van hun. Heeft dik 3 mnd geduurd en elke keer was er weer iets wat ze toch wilde hebben. Mijn frustratie was vooral dat we het financieel makkelijk konden dragen dus dat ik het gewoon gezeur vond. Als jullie het eenmaal rond hebben is het wel een fijne partij echter wat wel is dat als je iets wil veranderen dat het via je hypotheek adviseur moet dat vind ik wel minder.