Hi Dames, Zouden jullie voor jullie kinderen een custom made Duktig keukentje kopen? Er zijn velen voorbeelden op Pinterest en je kan het zelf doen maar wat als iemand ze voor je maakt en verkoopt, zou je dat dan doen? Een keukentje kost kaal 89 euro en zou je hem helemaal naar je zin voor bijv 130-150 euro kopen? (geschilderd, in elkaar gezet?)
Nee. Ik heb het keukentje zelf op marktplaats gekocht voor 25 en hem gepimpt voor 15,- Dus ik zou dat er nooooit voor betalen! Veel te duur.
Als je het zelf niet kunt dan zou ik het wel doen. Maar volgens mij is het best makkelijk zelf leuk te maken. Met een keukentje spelen ze echt heel erg lang...dus sowieso wel de moeite waard.
Nee, niet zoveel geld voor wat extra verf en plakplastic erop. Wel als je zelf een 2ehands koopt en voor 100 euro verkoopt, 100 zou echt max zijn voor mij.
Koop het dan tweedehands... Haal bij de action verf. En je bent voor ruim de helft minder geld kwijt. Ik heb plakfolie gebruikt op de panelen, daarna in elkaar gezet. Het is makkelijk te demonteren en weer terug in elkaar te zetten. 150 zou ik er echt niet voor over hebben.
Ik denk dat TS deze keukentjes zelf wil gaan verkopen. Ik vind het ook te duur, zou het dan ook liever zelf doen.
No way. Vond 'm nieuw al erg duur, dus hier ook via marktplaats gekocht. Eentje die ook al wat aangepast was. Met een heleboel zooi erbij, (servies, pannen, etenswaar) toen 50 euro betaald. Als ik 'm verder aan zou willen passen, zou ik dat lekker zelf doen. Ben je voor 10-15 euro klaar max, zou ik denken. 40 tot 60 euro bovenop de prijs zou ik echt niet doen. Vraag me trouwens ook af of dat juridisch gezien wel mag, of dat je dan Ikea over je heen gaat krijgen, omdat je geld verdient aan hun product en ontwerp.
Nee, ik zou het niet doen. Snap dat je er winst uit wilt halen maar ik vind 50-70 euro voor het oppimpen heel veel geld. Denk dat wij niet meer dan 20 euro kwijt waren. En wij hadden gewoon heel veel plezier in oppimpen dus ik zou dat niet iemand anders laten doen.
Nee, het is dat er hier in de buurt geen 2e hands keukentjes waren. Ik had het namelijk zelf willen doen. Nu heeft ze een nieuwe en als die er over een jaar of wat niet meer uit ziet knap ik het op. Ik zou er dus nooit meer voor betalen.
Nee, dat zou ik niet doen. De keukentjes zijn zo al duur genoeg. Vandaar dat heel veel mensen ze via MP kopen. Als je er een op hebt staan, ben je hem binnen een dag kwijt. De meesten hebben de 100,- bij Ikea er al niet voor over, laat staan dat je hem ook nog laat customizen.
Nee, dat is te duur. Voor dat bedrag zou ik ook een ander keukentje kopen voor mijn dochter. Op MP wordt ook trouwens bijna de nieuwprijs gevraagd. Ik ben er zelf eentje aan het maken en die gaat heel leuk worden. Kosten komen niet eens boven de 25,- uit, omdat ik veel spullen zelf heb.
Nee, dat zou ik er niet voor betalen. Voor die prijs kan je soms leukere, grotere keukentjes kopen. Nieuw van de ikea vind ik het ook al duur. Een paar jaar geleden heb ik voor mijn zoontje de ikea werkbank gekocht. Daar speelt hij nu niet meer mee en ik ben nu bezig met daar een leuk keukentje voor mijn dochter voor te maken.
Het was ook maar een vraag, en wat velen zeggen op MP wordt er gewoon nagenoeg nieuwprijs gevraagd voor een keukentje van ikea vandaar mijn vraag ook. Toevallig zijn jullie allemaal "handig" en vinden jullie het leuk om te doen. Maar ik denk dat er een doelgroep is die dat niet vind en kan (drukke 60 uur werkende bijv.) en niet iedereen heeft de spullen in huis om dat te doen. Verf kost je gauw 10 euro, kwastje, rolletje, bakje, plaatje voor er achter, evt wat verlichting en accessoires, je kan het zo gek maken als je wilt.. En dan de tijd en moeite neemt om het te doen.. Maar het was maar een idee.. Bij deze afgeschoten dus
Je kunt als je geld genoeg hebt veel mooiere houten keukentjes aanschaffen dan een Ikea- keukentje hoor!
Ik vind ook dat de ikea keuken veel te duur is voor een prul. Als je graag een keukentje wil maken om aan te verdienen zou ik vanaf het begin beginnen.
tja, ik heb hem nieuw gekocht en zelf opgeknapt, met dure verf, plakplastic, spotjes enz. Denk dat ik zo ook wel 120 euro kwijt was, maar ik had het er wel voor over, vind hem prachtig in de woonkamer staan Een vriendin van me vind hem zo mooi geworden dat ze heft gevraagd of ik er voor haar ook 1 wil maken, die zal dan ook rond 120-130 euro uitkomen. Ik hoef er niet op te verdienen maar wil uiteraard wel alle materialen vergoed krijgen. Dus als je het er voor over hebt, waarom niet?
Loop gewoon eens langs wat rommelmarkten, je word tegenwoordig dood gegooid met goedkope keukenspullen voor kinderen. Ik heb pannen, servies, bestek, eten, kortom een complete inhoud van een keuken voor nog geen 7.50. Ook de houten keukentjes die je op een rommelmarkt kan kopen zijn 12.50 of goedkoper. Marktplaats is duur ! Mijn moeder verkoopt dit soort dingen weer op de rommelmarkt. Mijn oude slaapkamer is een walhalla aan dit soort speelgoed en dan vooral hout. Ik hoef eigenlijk niks meer te kopen haha Goed zoeken en je hebt echt dingen dat er als nieuw uitziet voor maar een paar centen
Als je keukentjes wilt customizen dan zou ik ze zelf maken en niet Ikea keuken verven, het blijft tenslotte een Ikea keuken. Hardstikke leuk speelgoed maar voor die prijs heb je ook wat uniekere als een geverfde Ikea keuken.
Ik heb zo'n keukentje eens in de aanbieding gekocht (de aanbiedingen verschillen per filiaal) en heb hem voor nog meer op MP doorverkocht, zelfs met beschadigingen. Was hem zo weer kwijt. Bij de Action kun je van die plaklampjes met batterij kopen, kosten niets, leuk voor in het oventje. Ze hebben daar ook pannetjes en evt. plakplastic met bloemetjes etc. wat je eventueel over de deurtjes kunt doen. Zou er niet zoveel aan uitgeven.