Geverfd haar ontkleuren

Discussion in 'De lounge' started by Mikki77, Feb 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik verf mijn haar altijd zelf, en heb nu al jarenlang een goudbruine tot middenbruine kleur. Maar er zit altijd een rood-achtige gloed over mijn haar die ik niet mooi meer vind. Ik wil zo'n mooie caramel-kleur, of ietsje donkerder, zonder rood erin, maar hoe bereik je die kleur? Moet ik het dan persé met agressieve troep laten ontkleuren bij de kapper, of heb je tegenwoordig ook zachtere middeltjes om je haar lichter te maken? Ik ga sowieso niet zelf lopen rommelen, maar dacht...misschien zitten er hier mensen die alvast wat tips hebben?!

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    Hier hetzelfde, ook veel roodpigment in mijn haar, kleurt oranje bij het verven. Ik doe het ook al jaren zelf maar ben gister dan toch echt naar de kapper geweest. Hij heeft er met 9% een natuurtint op gezet en daar doorheen heel veel blonde folies. En het is me toch mooi! Succes!

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    hallo als je het echt lichterwil zul je het moeten ontkleuren en als je niet te licht wil is een blondeerwassing al voldoende is niet zo slecht voor je haar en als je champanje kleur wil en je hebt al rood pigmet word dat oranje is niet zo mooi ik zou er dan altijd een as kleur laten verven en dan eventueel wat plukjes erdoor heen. hoop je genoeg info te hebben geven.

ben kapster dus als je vragen hebt hoor ik het wel

Share This Page