hoi meiden! We hebben vandaag een externe hardeschijf gekocht ,waar we veel films op kunnen downloaden.. ik heb een lijstje gemaakt , maar kom niet verder als 3 films.. Weten jullie nog leuke films die we erop kunnen zetten?? Vriend van ons zet de films erop , dus kan ik mooi een lijstje maken en aan hem geven! thanks iig voor het meedenken en jullie ideeen. Oja vind alles prima , maar geen horror-films.... Liefs Ella
Hihihi...het staat echt als een vreemde eet in de bijt hier! Haha! Ze willen het vast wel voor je verplaatsen!
Las dat je het zelf al had gemeld om te verplaatsen De film die mij nooit verveeld is Pretty Woman, die kan ik wel blijven kijken. De films van Die hard en Leathal weapon zijn hier ook al toe aan een nieuw leven dus die doen het hier ook goed Verder vind ik de films van national treassure leuk om te zien. De anderen hebben vast wel wat recentere films voor je
hahhaha uhhh ken je paranormal activity al? Ook wel een goeie vind ik zelf dan Triangle ook wel een hele aparte film (thriller, niet "the" triangle trouwens..) Alice in Wonderland die nieuwe, ik heb hem ook gedownload maar nog niet bekeken. Avatar? moet ik nog downloaden/zien dus ik kan er niks van zeggen offie goed is. wat ik soms doe bij die isotorrent site is gewoon "2010" in tikken. Dan krijg je vaak alle nieuwe films te zien enz Of op bioscoopsites ff de reviews/films bekijken/lezen.
oja lees net dat je geen horror wilt.. hahaha wat pixar films is ook wel leuk trouwens oja en the proposal is ook wel erg grappig
Easy A is echt een super leuke film, gisteren gekeken. In tijden niet zo'n leuke film gezien. Going the Distance (met drew barrymore) ben ik nu aan het kijken en is ook erg leuk.
Shopaholic, Sex and the City, ehm ik ben niet zo'n filmfanaat maar mijn man wel en dat is eigenlijk veelal actie. Wij hebben ook zo'n ding en met kinderen heeeel handig! Scheelt een hoop geld met films kopen. We hebben nu Toy Story 1 &3, Plop en de Kabouterbaby, Winnie the Pooh, Belle en het Beest en Tinkerbell en de verloren schat erop staan, nou ik heb geen kind aan d'r hoor (heb inmiddels Plop wel al 7x gezien, dat is wel wat minder )
Ik heb gisteren 'Alfie' gezien en net 'Ratatouille'. beiden mooie films. Sex and the City 2 vond ik ook mooi in de bioscoop. MovieMeter.nl - de filmsite voor liefhebbers is ook een goede site om films te zoeken en reviews te bekijken.