Ik was op zoek naar sites waar ik online een schoen kan zetten voor sinterklaas. Wie weet een leuke site waar ik online de schoen kan zetten? en waar in de winkels kan je de schoen zetten? (c1000 en lidl weet ik al)
Euhm... wat heeft dat voor zin dan? Wat krijg je er dan in..? Hier kunnen we de schoen zetten bij de Dirk vd Broek, AH en Plus.
expert had ik gezien. Ik weet nog niet precies wat je erin kan krijgen. ik ga uit van een korting of zoiets/ vind het gewoon leuk! spannend of je er wat in krijgt haha! Oke dirk en ah ook.dank je wel! plus hebben we niet
ik doe dat ook hoor kun je stiekem als volwassene toch nog kinds doen ik heb nog geen andere gevonden, zo ja dan hoor je het
Zet je schoen en win leuke cadeaus uit de leukste winkelkrant Daar kan je ook je schoen zetten en staat geen leeftijd bij
hier kan je hem niet zetten bij de dirk trouwens hebben hem voor emma bij de ah, lidl en c1000 gezet iemand al bij de expert gezet en weet wat je krijgt? je kan het in de winkel ophalen nl
Bij de expert krijg je 'n klein zakje pepernoten, 'n klein zakje schuimpjes en een klein reepje marsepein/chocolade.
Bij expert moeten wij het nog gaan ophalen. Vind het wel leuk dat soort akties. Bij de plus/lidl/ah Kleine snapt het nog niet. Maar ze vind het wel geweldig als ze haar schoentje gevuld ziet.