Nu al slapeloze nachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mss Ace, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Hallo allemaal,

Ik ben in januari gestopt met de pil en mijn eerste ongi kwam na 27 dagen (1 dag eerder dan normaal). Wij hebben het de eerste maand na het stoppen nog even veilig gedaan om de kans op een meerling iets te verkleinen (mijn vader is er 1 van een tweeeige, dus de kans is al wat groter).

Nu, inmiddels dus 4 dagen overtijd en nog geen teken van ongi of zwanger. We hebben afgelopen zondag een test gedaan en die was duidelijk negatief.

We moeten dus maar afwachten op het moment dat de ongi toch nog komt of ik mij niet meer in kan houden en toch nog maar een test ga doen. En juist dat wachten maakt het zo moeilijk. Zelfs voordat er een kleine is hebben we al slapeloze nachten. Is wel gezellig hoor midden in de nacht samen wakker liggen maar een beetje slaap zou ook wel lekker zijn.

Misschien komt het omdat het de eerste ronde is waarbij een zwangerschap mogelijk zou zijn maar hoe houden jullie dat vol?

groetjes

2. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey Mss Ace,

weinig keus he? Je moet wel doorgaan en na een paar rondes besef je wel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden en dat het normaal is dat het niet de eerste ronde lukt.
    Afleiding met werk en leuke dingen werkt ook erg goed zodat je er niet de hele tijd mee bezig bent.
    Veel succes,
    groet Sporty78

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Gnagna, dat volhouden is volgens mij nog moeilijker dan het zwanger worden zelf! Na 11 rondes wisselt het bij mij per maand hoe ik ermee bezig ben. Weet wel dat je lijf je behoorlijk gek kan maken en ook na een jaar pilvrij je alles soms nog verwachten kunt!

Maar je krijgt er een reuzeschoon huis van, een muisarm en forumvingers, en respect voor mensen met engelengeduld!

Slapen is alleen wel zo belangrijk hoor, dat moet je gewoon doen ;)
    Succes!

4. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Nou ben er zojuist achtergekomen dat we vannacht weer lekker kunnen gaan slapen.
    Ben dus net ongi geworden en wat een pijn nu, zo heb ik het nog niet gehad. Ach zal er allemaal wel bij horen :)

5. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Tja mijn eerste twee cyclussen na pil waren 28-28 en de derde ineens 40. Daarna weer 29-30-30 en toen weer 39. Was dus geen pijl op te trekken.

Deel Deze Pagina