Hoi allemaal. Ik vraag me af of jullie weten wat ik fout doe. Ik heb een puregon ampul van 300 eenheden. En moet per x 50 eenheden spuiten. Dan kan ik daar toch precies 6 X mee prikken? Nou ik heb vanavond al voor de 8ste X geprikt met die zelfde ampul en nog zit er een klein beetje in.... Jullie enig idee hoe dit zou kunnen? Uiteraard stel ik telkens netjes 50 eh op de pen in.
Hoi Doortje, Ik denk dat je het gewoon goed doet maar dat er iets extra's in de ampullen zit. Ik heb namelijk ook altijd "over". Succes met zwanger worden! Gr, Miepje
Ah dat is fijn te weten, dacht al even dat het daarom misschien niet goed zou gaan. Thnx, ga ik gewoon verder met 50
Er zit wel 100-125 IE extra in een ampul. Je kunt de ampul gewoon helemaal leeg spuiten. De pen blijft hangen als de ampul leeg is. Zit je dan nog niet op je dagelijkse dosis, even op de pen kijken bij welk aantal hij is blijven hangen. Nieuwe ampul erin en de rest er nog bij spuiten. Op die manier kun je ze helemaal leegmaken en verspil je niks. Ook zonde, toch? Succes!