Levend begraven vrouw ontsnapt uit graf

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Levend begraven vrouw ontsnapt uit graf
    In Engeland staan twee mannen terecht voor het levend begraven van de vrouw van een van hen. De man was op zijn vrouw uitgekeken geraakt. De 27-jarige vrouw wist te ontsnappen.

De twee mannen werkten deze zomer een complot uit, meldt de BBC. Ze werkten de vrouw met een taser van 300.000 volt tegen de grond en bonden haar vast. De vrouw werd in een doos gestopt en de twee jonge mannen (18 en 25) reden naar het bos bij Leeds, waar ze haar levend begroeven.
    Facebook-status: single
    Volgens de openbare aanklager was het plan ontstaan omdat de man de vrouwen in de sportschool aantrekkelijker vond dan zijn vrouw en wilde daarom van haar af. Zijn Facebook-status had hij vast gewijzigd in 'single'.
    Ontsnappen
    Waar hij niet op gerekend had, was dat de vrouw na de taser-aanval bij kennis was gebleven en slechts deed alsof ze bewusteloos was. Nadat de mannen haar in haar graf voor dood hadden achtergelaten wist ze te ontsnappen en de openbare weg te bereiken. Daar kon ze hulp halen.

2. Dana

Dana Niet meer actief

omg!!!! :$:$
    wat ziek! ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren! je vrouw weggooien alsof het een oude trui is!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Die zijn echt helemaal gestoord.
    Opsluiten en nooit meer loslaten.
    Jeetje wat zal die vrouw bang zijn geweest zeg, verschrikkelijk.

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Goh, wat een verhaal! Lijkt me vreselijk om op die manier 'van de hand gedaan' te worden. Wat goed dat ze heeft kunnen ontsnappen! Die mannen moeten een heele lange straf krijgen!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pff maar goed dat ze zich bewusteloos hield wie weet had ze het niet kunnen na vertellen...zieke geesten zeg!!

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    verschrikkelijk het idee dat je levend begraven word brrrrr

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    OMG! wat moet die vrouw bang geweest zijn! en wat knap overigens dat ze ontsnapt is!
    Hoop dat die 2 levenslang krijgen!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gatverdamme! Gelukkig wist die vrouw te ontsnappen zeg... dit soort gasten zouden ze een spuitje moeten geven...
    misschien vinden ze de "vrouwen" in de gevangenis net zo aantrekkelijk als in de sportschool :D

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Omg.

Gelukkig is ze ontsnapt zeg, hoop dat die lui goed gestraft worden.

Daarnaast snap ik het ook niet hoor, tegenwoordig is het schijnbaar normaal om van die achterlijke acties uit te voeren. Het was toch veel simpeler geweest als ie' gewoon zijn koffers had gepakt..

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0

Tsja, ik snap dat ook niet. Pak inderdaad je koffers en vertrek!!!

Zo ook een aantal jaar geleden in Zoetermeer. Die gestoorde maniak die zijn vrouw en 2 jonge kindjes vermoorde en ze ergens begraven had. En waarom? Dan kon hij zijn nieuwe Poolse vriendin tenminste thuis ontvangen!! :$:$:$:$ Echt, hoe achterlijk en psychisch gestoord ben je dan. Helaas konden die vrouw en lieve kinderen het niet meer navertellen...

Deel Deze Pagina