Blijf wel in jezelf geloven! Er zijn genoeg mensen zonder ervaring of opleiding aan het werk! Dus ook jij kan het.
ja sorry... wat is dat nou? weet het zelf niet meer? laat maar? doe maar dicht? beetje raar vind ik dat. sorry! wat had je van dit topic verwacht dan???
Tsja en als ze dan ook niks aan wil nemen van ons. We komen met allerlei ideeen zoals folders lopen, kassa, telefoniste en weet ik het wat niet allemaal.... En dan krijg je alleen een antwoord op die telefonistebaantjes dat dat niet kan of zo. Hoe zit het dan met de rest van de ideeen? Als je zo'n vraag hier stelt moet je ook even op ieders idee ingaan vind ik.... En even een beetje bedenken voor jezelf wat je wilt.... En sowieso lijkt mij het topic al een beetje overbodig als je het eigenlijk toch al voor jezelf weet.
Het is verstandiger om met dit soort vragen bij je projectbegeleider te zijn. Zij helpen je ook met reintegreren zodat er een passende baan voor jou gezocht wordt. Maar ik persoonlijk denk dat dat niet van de orde is, om een gewone baan te zoeken. Gezien je topic over het storten van het geld van de uwv denk ik dat je in geldnood zit en wat extra bij wil verdienen.
ja dat ze het niet breed heeft snap ik ook wel maar dan nog.... wel bijverdienen maar niet werken en dan waarom wil ze niet meer uitleg geven wat ze wel wil of kan.
Ik bedoel meer te zeggen dat haar vorige posts op dezelfde manier geschreven zijn... Over een onderwerp beginnen en advies vragen en vervolgens na een aantal reacties op een heel ander onderwerp overgaan of het gewoon niet kunnen/willen uitleggen. denk idd ook dat ze graag een centje zwart wil bijverdienen.