extra bijverdienen

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oooh ja zo uitgebreid heb ik ze niet gelezen;):D

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Wou op haar site klikken van de babysite! maar was nog niet betaald. misschien wil ze die wel betalen? ;)

Maar als het om zwart gaat.. tja, ik kan me voorstellen dat ze ook wel iets om handen wil hebben. Maar daar kan ze beter over praten met haar begeleider. (voor een nieuwe start)

Er zijn genoeg banen, maar of het nu geschikt is voor de TS?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En ik heb haar een paar keer gevraagd in dat topic over een klein hondje :( of het goede hondje er tussen zat en daar is nooit meer op gereageerd. Iedereen is dan druk aan het antwoord geven en er word dan gewoonweg niet meer gereageerd. :( Dat vind ik best irritant eerlijk gezegd.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

waardevol@ ik lees jou antwoord over die tattoo. sorry hoor. lekker droog hahahahaha

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Uhmm.... wat ook alweer?:D

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tuurlijk. snap best dat je in noodsituaties ook wat zwart wil bijverdienen. en dan zijn er hier altijd wel heilige boontjes die beginnne te mekkeren over zwart werken maar hoeveel mannen ( en vrouwen gaan s''avonds nog wel es beunen/)zou ze de kost niet willen geven. maar ik stoor me aan ts dat ze zo vaag doet!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zou maar even geen tattoo laten zetten dan.:D

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh nu weet ik het weer. ;)

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@Plurkie..

Je hebt ook gelijk, ik ga haar niet verdedigen.
    Heet onder de voetjes geworden bij de TS en weg is ze. Het komt bij mij (lees goed) bij mij over als een beetje een ik kan wel, maar doe het wanneer me uitkomt typetje. Sorry. Het is een hard oordeel, maar zo te lezen in dit topic praat zij zichzelf vast.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Lekker aardig weer allemaal zeg!

Ik snap dat jullie je irriteren maar om nou gelijk zo te doen!

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja klopt zo komt het bij mij ook over....

maar reageerde niet lullig op jou hoor tweemeisjes over dat zwart werken. nu valt het hier wel mee maar soms in een schoonmaaksterstopic wordt er gelijk met dat vingertje gewezen van::: oooh zwartwerkers!:x en dan denk ik; nee jouw vent klust zeker nooit wat bij!;);)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niks onaardigs aan. we geven onze mening allemaal netjes vind ik. tis toch gewoon een conclusie die je kunt trekken?;)

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja oke...dat is waar...

Ik ben soms zelf een beetje te voorbarig en denk misschien wat te snel dat er vanalles aan de hand is waardoor iemandniet meer reageert of raar reageert...

Wie weet geeft ze zelf nog antwoord!

Ow TS ik zit zelf trouwens in geldnood omdat ik geen WW krijg omdat ik een week ziek ben geweest en ben nu druk bezig met vanalles verkopen e.d. Heb al wat dingen via marktplaats verkocht en ga met de koninginnendag ook aan de slag!
    Hoop dat ik tegen die tijd gewoon weer werk heb zoals met WW ook gewoon de bedoeling was...alleen nu is het gewoon nodig!

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sarah84@ hele goeie tip van die koninginnedag. brengt misschien maar 30 euro op maar alle beetjes helpen!

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja toch!

Ik heb nu via marktplaats het wipstoeltje van Finn verkocht...voor €20,- nog!
    Is toch weer voor een halve week boodschappen (nu we zo zuinig moeten doen dan...anders gaf ik veel meer uit..hihi)

Deel Deze Pagina