Ons zoontje krijgt binnenkort een nieuw bedje i.v.m. op komst zijnde baby. Nu vinden wij het boomhutbed van Lifetime wel erg leuk, alleen wel erg duur. Toevallig zag ik dat Misterbed ook een boomhutbed had wat me erg leuk lijkt, alleen heeft iemand ervaring hiermee? Is prijstechnisch wel aantrekkelijk. Het opmaken van een dergelijk bed, daar zie ik nog het meest tegen op, er helemaal in kruipen als dat ding op poten staat. Lijkt me niet zo praktisch en ben beetje bang dat het heel benauwd kan zijn in zo'n boomhut. Kortom wie heeft ervaring en evt. handige tips?
Ik denk niet dat je er veel aan hebt, wij hebben zelf (nou ja mijn man) een boomhutbed op peuterformaat gemaakt. Is niet benauwdd of zo. Maar idd wat betreft ht opmaken heb ik mijn man gevraagd het aan te passen, zodat de hele voorkant open kan en ik zo staand makkelijk bij de matras kan. Het is ook een halfhoogslaper, dus ik hoef niet op de trap te staan of zo. Maar het is idd iets lastiger dan een gewoon bed. Qua kwaliteit kan ik je helaas niet helpen, wel kan ik zeggen dat mijn zoontje zijn bed geweldig vindt.