extra boxkleed?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pelikaantje, Oct 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

Oct 22, 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik heb nu boxkleed van Woezel en Pip en voor daaronder een plastic boxkleed. Is het handig om nog een extra boxkleed aan te schaffen??

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ik had er twee.

1 in de was en 1 in de box.

( ik had er wel 4 maar gebruikte maar 2 :))

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Als je toch al een plastic kleed heb zou ik er geen bijkopen. Mocht je die van woezel en pip in de was doen kan je altijd een omslagdoek oid in de box leggen.

4. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb 3 boxkleden.
    Het is zeker handig als je er meerdere hebt ivm spugen.
    Jayden spuugt regelmatig en sommige dagen erg vaak dus ben regelmatig de boxkleedjes aan het wassen ;)

5. Jack

Jack Lid

May 29, 2008
    36
    0
    0
    Als je kindje veel spuugt zou ik eerder een katoenen luier onder zijn hoofdje leggen anders heb je wel heeeeeel veel was elke keer.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou er zeker nog 1 bij kopen zodat de kleine toch lekker zacht ligt/zit als er 1 in de wasmachine&droger is. Wij hebben er 5 en 2 boxen ;)!

De eerste maanden wel, maar met 10 maanden is dat lastig :)! Tenminste het eronder leggen valt mee, maar de kleine blijft er dan niet meer opliggen ;)!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Het is net wat Hanneke zegt, de eerste paar maanden lukt dat wel maar nu gaat hij de hele box door, en is ook nog een wildebrasje, dus hier komen er vaak genoeg wat kledders uit ;) wat idd resulteerd in vaak wassen ;)

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Die 10maand in mijn voorbeeld kwamen ook voort uit jouw banner ;)! Haha! Maar ik snap het helemaal! En idd vaak wassen of zo een boxkleed van plastic, maar dat vind ik zo kil en koud :)!

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou een goedkope bij kopen. Bij kruidvat bijvoorbeeld komen ze zo'n 2 a 3 keer per jaar in de aanbieding voor 10 euro ongeveer.

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wij hebben een duur en een goedkoper boxkleed. De goedkope gebruiken we alleen als de dure in de was is, buiten in het gras of als we een weekendje weg gaan. Toch wel erg handig. Het Kruidvat verkoopt zo en dan boxkleden, ik heb er eentje bij de Hema gekocht voor €15,-

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Ik heb wel 5 boxkleden. De meeste gehad hoor, waaronder 1 lelijke die ik er dus nooit in doe. Bij de Wibra hebben ze af en toe ook van die acties met boxkleden voor maar 5 Euro, die zien er nog leuk uit ook voor dat geld.
    Nu is mijn zoontje geen spuger, maar mijn dochtertje spuugde dagelijks alles onder, dus dan is het wel zo makkelijk om wat extra te hebben.

12. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Ik heb er eentje. Bij mij dochter legde ik soms een zachte fleecedeken erin al het kleed in de was zat.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wij hebben er ook 2 en die liggen op elkaar zodat ons prinsje was zachter ligt:). Wassen doe ik s'avonds laat als hij slaapt en volgende ochtend zijn ze weer droog. Zou er dus zeker 2 aanschaffen als is het voor als er 1tje in de was zit.

14. wolly

wolly Niet meer actief

@Hanneke: Ik had het al door hahaha

15. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey!

wij hebben 5 boxkleden. 2 mooie en 3 goedkope! wij gebruikten ze overal voor. toen ze alleen kon zitten en soms nog omviel had ik ook buiten boxkleed bij me om haar op te zetten!

gr kim

16. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben er maar eentje en nooit gedacht, goh zal ik er een bijkopen..ik vindt het niet nodig en had een spugertje maar ik legde er een doekjeonder..

17. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,798
    4,181
    113
    Hier ook 3 boxkleden ivm spugen oid. Soms wil je die dingen ook gewoon even lekker fris wassen. Hier trouwens ook het woezel en pip kleed maar dat vind ik een miskoop, is helemaal pillig geworden

18. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik ben expres op zoek gegaan naar een plastic boxkleed. Ons eerste kindje spuugde heel veel en deze ook. Plastic is in ieder geval even snel schoon te maken anders blijft het boxkleed heel de dag nat. Zeker als ze wat ouder zijn want dan "vliegen" ze heel de box door.

19. Zo'n plastic ding is idd wel handig.. als het normale boxkleed dan in de was zit, kan ik op dat plastic boxkleed wat anders leggen (dekentje ofzo) dat beeb toch nog lekker ligt.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Ik heb 3 boxkleden.. en een grote wasmachine... (conclusie: te veel ruimte elke keer in de wasmachine dus elke week een schoonboxkleed erop en dan was ik er weer 2)

Share This Page