Hoi allemaal, even een vraagje. Wij willen graag een buikdrager kopen voor onze a.s. ukkepuk. Ik vind zelf de schelter van lodger heel mooi maar heb geen idee of die ook echt praktisch is. Ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen. En tot welke leeftijd gebruik je deze shelter ? Wij zitten enorm te dubben tussen de lodger shelter en een gewone buikdrager. Ben benieuwd naar jullie voors en tegens en adviezen/ tips.
Ik heb ook een shelter en een buikdrager. De shelter is voor mij voor de maxicosi, handig je kindje dragen is het niet. Dit omdat je kindje aan een schouder hangt. Bij de buikdrager wordt het gewicht beter verdeeld. Kijk wel wat voor een je koopt. Die van bjornborg is al snel te gebruiken, een andere pas na een paar maanden. Succes!
De shelter is absoluut niet handig om in te dragen vind ik. Is een draagdoek geen optie voor je? veel beter en fijner dan een draagzak.
Ik heb de lodger shelter, maar raad hem niet aan als draagdoek. Hij draagt niet prettig omdat hij maar over 1 schouder draagt en ik vind dat Jasmine er niet lekker in ligt (beetje opgevouwen). Voor in de maxi-cosi is hij wel erg handig... Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een goede buikdrager of anders een fijne draagdoek.
Ik vond de lodger shelter maar een onding als draagdoek, voor in de maxi cosi was 'ie daar in tegen wel weer handig, maar daar zijn genoeg andere dingen voor te krijgen. Ik ga voor de tweede op zoek naar een echt goede draagdoek!
Ik vind de Lodger Shelter echt helemaal fantastisch! Voor in de maxicosi dan tenminste. Als draagdoek is het niet echt iets. Behalve voor even een brief op de bus doen of iets dergelijks, dat gaat prima. Maar als je echt met je kindje wil gaan wandelen zou ik eerder voor eits anders gaan. Ik heb zelf een draagdoek van draagdoek.nl. Ik denk dat ze daar als ze nog heel klein zijn wel beter in liggen dan in een buikdrager.
Je hoort verschillende geluiden over de shelter. Mijn neefje vond het vreselijk, wilde er echt niet in liggen, terwijl het dochtertje van een collega in het begin alleen in de shelter wilde slapen. Persoonlijk vind ik dat de kindjes er niet goed in liggen. Wij gaan de draagzak aansschaffen die je online kunt kopen: Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! Super mooi en super goed, helaas ook vrij prijzig, maar je kunt je kindje er heel lang in dragen. Succes met zoeken ! Groetjes, van een andere mamma-juf !
hier van alles, maar er gaat niets boven een geweven draagdoek.. die ergonomisch geschikt is voor mama, maar zeker zo belangrijk... ook voor de kleine baby! Heb je geen zin in al dat geknoop, dan kijk rond voor een ergonomische drager die ook ergonomisch voor de kleine is.. zoals een mei tai of een beco. Vaak zie je bij de dragers staan dat het ergonomisch is voor jou.. maar het moet goed zijn voor beide.