Hoi hoi, Wij willen veel gaan wandelen in het bos of op het strand... maar ook regelmatig de stad in. Welke kinderwagen functioneert in beide gevallen goed? Tips waar we op kunnen letten zijn welkom Alvast bedankt!!
Hoi, Wij hebben de Stokke trailz.. Echt een ideaal ding. Bos gaat prima, strand nog niet uitgeprobeerd. Echt een aanrader dus
Wij hebben een Bugaboo Buffalo, geweldig ding door de grotere wielen. Lopen ook heel veel in het bos, maar ook makkelijk met 1 hand te manoeuvreren door een winkel
Ik had een maxi cosi mura 4, de wagen ak daarvan was erg prettig maar vond de buggyinzet vreselijk en heb hem toen dus ook weg gedaan want zoontje zat er heel slecht in. Ik zou zelf in het vervolg altijd voor een bugaboo gaan. Als je van shoppen houdt zou ik de donkey nemen omdat je daar ook een mandje naast hebt. En hij is bij een eventueel tweede kindje uit te breiden naar een duo wagen.
Geen enkele wagen knapt op van het strand! Wij wilden ook een wagen om veel op het strand mee te kunnen lopen (3x per week ben ik daar minstens ivm onze hond), maar werd ons door meerdere mensen afgeraden. We gaan de kleine in eendraagzak meenemen als we naar het strand gaan.
Super, bedankt voor de reacties. We gaan zeker naar de bugaboo kijken. Ik ben ook aan het kijken naar de Mutsy evo. Heeft iemand hier ervaring mee in het bos?
Ik heb een mutsy 4 rider single spoke. Is ook prima op ruw terrein. Op het strand ben ik nooit geweest. Ze worden nog wel nieuw verkocht maar meer bij de outlet omdat het een inmiddels verouderd model is (of op mp als 2e hands je niet uitmaakt). Ik vond het een prettige wagen, grote luchtbanden, en best robust met redelijk grote reiswieg. Dat is fijn, want hierdoor heb ik onze redelijk grote dochter tot en met 7 maanden in de reiswieg kunnen doen. Vrienden die de mutsy evo hadden moesten hun kindje eerder in het zitdeel doen, geloof dat de reiswieg wat kleiner is.
Wij hebben de mutsy evo, maar voor het strand/bos zou ik dan toch een set luchtbanden aanschaffen want door de foambanden vind ik m niet super rijden door het bos (strand niet geprobeerd)
Evo heeft foambanden idd wat niet heel fijn is bij strand of bos. Je kindje ligt dan meer te schudden dan met luchtwielen, maar deze kan je er los bij aanschaffen idd. En anders een bugaboo Buffalo. Die is echt voor all terrein gemaakt en ook op zo'n manier getest.
Er zit een enorm prijsverschil tussen de Mutsy en de bugaboo en Stokke.. ik wil ook een wagen wat door het bos kan, maar bestel luchtbanden bij de Mutsy Igo.. Ik heb alle filmpjes op YouTube bekeken van de verschillende wagens en vind het dusdanig op elkaar lijken dat ik de keus maak op basis van prijs
Wij hebben voor de bugaboo buffalo gekozen omdat we net een jonge hond hebben en 3 wat 'grotere' kinderen dusde wagen moet overal mee naar toe kunnen.
De naam zegt het al: de Mountain buggy, perfect! Van de week de maxi cosi kinderwagen mogen duwen in het bos. Wat een ellende. Mountain buggy is perfect, super licht te sturen.