Kan iemand me helpen mijn de grote zoektocht voor schoenen voor mijn zoontje? Zijn voetjes zijn laatst opgemeten in een heeeeeele dure schoenenzaak (vandaar dat ik dus eerst zelf even wil zoeken, bijv op internet). Hij moet een schoen met een flinke breedtemaat, maat 27 hebben, tevens geschikt voor hoge wreef. De man in de schoenenwinkel raadde tevens trackstyle aan, die hebben breedtematen. Dus ik heb een paar hoge klittebandschoenen (moeten hoge schoenen zijn, liefst klitteband, stevige schoen) van Trackstyle besteld, wijdtemaat 5. Prima voor zijn voetje (wat een ellende trouwens, geen uitnaambare zolen!) maar het klitteband is erg kort voor zijn voeten, hij komt eigenlijk een stuk te kort zeg maar om ze helemaal dicht te kunnen doen. Zou hij dan breedtemaat 6 moeten hebben, of zou dat niet uitmaken voor de klittebandlengtes? Iemand een idee voor een merk wat echt schoenen verkoopt (jongens) maat 27 voor brede voeten en hoge wreef?
ik zag bij de scapino Clarks staan met klittenband, die hebben ook breedtematen. Iig was dat specifieke paar veel en veel te breed voor D., die een normale breedtemaat heeft. Mss dus even op Clarks googlen?
Hier alleen hele smalle voetjes en juist teveel klitteband over altijd, maar de breedte is dan wel goed. Heb verder geen idee
https://www.bengelkinderschoenen.nl/Pinocchio-kinderschoenen-P2603-naturel-p-19418.html Ik heb deze voor de jongste besteld. Hij heeft ook brede voetjes en een hoge wreef. Ik weet dat Pinocchio sowieso goede kwaliteit is. Voor de oudste zijn eerste schoentjes van dit merk gekocht en jongste heeft die ook af en toe gedragen en ze lijken nog steeds als nieuw.
Nee, hier ook brede voeten. Idd ook breedtemaat 5 van clarks. Maar toen wel maat 23 . Heeft hier ook een heel seizoen op Woeffies gelopen. Zaten ook goed. Weet niet waar je woont, maar in duitsland schijnen ze heel veel breedtematen te hebben (ook voor meisjes veel meer keus). Misschien ook nog een idee.
hahaha toen ik het onderwerp las dacht ik : dat is zeker gestart door Jatobe. En idd. had nog gelijk ook Owen heeft precies hetzelfde probleem en wilde er net een topic over openen met dezelfde vraag Dus lees lekker mee. Vooral voor de winter is het een hele speurtocht. Snowboots zijn een ramp!! Als eerste om zn voet erin te krijgen en ten tweede : zn kuiten zijn zo dik dat de schacht er niet overheen past. Zo ook met regenlaarzen maar die kan ik altijd afknippen zodat ze net onder zn kuiten zitten. Maar bij snowboots gaat dat niet helaas...........
wow vind ze wel gruwelijk duur!! Wel mooi maar veel te duur voor ons. Wij zoeken wel weer verder bij Scapino
Oh haha ik vind ze nog goedkoop voor wat ik normaal betaal Wat je zei over snowboots dat klopt. Is hier ook moeilijk aan te doen bij de jongste. Hoe dat eigenlijk kan he?
Develab al geprobeerd, hier ook kids met brede voeten en hoge wreef. kijk maar eens op schuurmanschoenen.nl
Develab, harstikke mooi, maar als ik al naar de schoen kijk, valt het vrij klein en vooral heel smal! Heb wat van Keq besteld bij schuurman. Kent iemand dit merk?
haha Mamzie, moest wel lachen, hoezo dacht je dat ik dat gepost had? lol...... Ik ga ook eens bij die bengelschoenen kijken.......... oja mamzie: gelukkig heeft L. geen dikke kuiten hahaha, tenminste niet dat ik weet.
ik heb net een paar van braqeez en van keq binnengekregen. Nou, ik weet wel voor 99% zeker dat dat gewoon hetzelfde is! Zelfs de binnenzool ziet er hetzelfde uit, zelfde kleuren en zelfs dezelfde tekst op de onderkant van de binnenzool. De schoenen zelf lijken enorm op elkaar!
Keq heb ik ook paar voor dochter van gehad iets goedkoper als develab ook goede schoen al zagen ze er eerder uit model uit zeg maar.