Hoi allemaal , Ik heb vorige maand met 15.5 weken een geslachtsbepaling laten doen en hier kwam uit dat het zonder twijfel een meisje is. De week erna had ik een echo bij de gynaecoloog en toen ik haar vroeg of zij ook een meisje zag, bevestigde zij dit. Ik twijfel alsnog zo erg (ook al is mijn voorgevoel al vanaf het begin een meisje) omdat ik nou eenmaal een enorme twijfelaar ben en ik hoop dat iemand met meer verstand dan ik even een blik wil werpen op mijn echo. Excuses voor mijn vraag tussen alle wat belangrijkere onderwerpen op dit forum. Liefs, Florentina!
Bedankt dames ! Een jongen is natuurlijk ook hartstikke welkom maar je stelt je toch gelijk in op een meisje dus erg fijn deze bevestigingen!
Caro80, ah vervelend is dat he! Misschien kun je ook je echo foto plaatsen (als je dat niet te persoonlijk vind) en wie weet wordt jij ook iets meer gerustgesteld! Heb je, je wel al over durven te geven aan het aanschaffen van wat babykleding voor een meisje ? Bedankt JJaylinn! Jij ook met je zwangerschap