Hallo dames. Het leek me leuk om hier al jullie 3d echo fotos te pkaatsen. Deze zijn van vandaag met 27w en 6dagen. Ben benieuwd wst voor leuke plaatjes er nog meer bijkomen Xx
Mooi!! Ik blijf het zooo bijzonder vinden. Zal straks een foto maken van zoonlief toen met 28wk,ook zo mooi en nu nog herken ik hem erin terwijl hij al weer bijna 7 wordt Hier onze dochter met 18wk. Kreeg de foto er niet op,dus even de link http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/onderzoeken-echos/268723d1345451522-3d-echo-mooi-20-weken-0ksco.jpg
Wij zijn bij 3d echi barendrecht geweest. Echt een aanrader. K heb een cd met 46fotos dst was dan 7euro extra zak van de week er nog een paar plaatsen.
onze kleine man, eerst ging die gapen en toen de tong uit steken... Wat bij ons wel een beetje jammer was dat de navelstreng voor zijn gezichtje langs ging hierdoor geen scherp beeld.... maar wat mooi om het zo te zien Dit is alweer poosje geleden..
Zo schattig die fotos ! Ik hoop vanavond hier mooie fotos te plaatsen want wij hebben vanavod een 3d echo. Ik hoop dat t mooi eruit ziet met 30+4 weken Met 17 weken ook 3d gehad maar toen zg t er wel Een beetje eng uit ! Hihi
mooi zeg! Ik wil ook graag voor 3D gaan. Nog even mn man overtuigen Weet iemand wat het beste termijn is om de echo's te laten maken?
Het mooiste is rond de 28wk ongeveer. Zie mijn foto (link) 1 pagina terug. Daar heeft ze nog geen speklaag en ziet dan erg raar uit
Morgen heb ik ook een 3D echo, moet wel zeggen dat ik een beetje schrik van sommige verfrommelde gezichtjes, de kids van mn vriend gaan mee kijken, dus hoop dat mijn beebje al een lekker rond hoofdje heeft...
Geweldig topic, over 3 weken plaats ik ook een foto! Wat een prachtige echo's Hebben jullie alleen foto's laten maken of ook een dvd opname?