Weet niet of ik het hier op de goede plek zet. Maar ik wil heel graag echobaby prijzen om De info en dergelijke op de site. Zoals we ondertussen allemaal wel weten kun je hier altijd snel terecht voor een goede/ niet te dure vroege geslachtsbepaling en voor mooie 3d echo's. En zelft wanneer je niet direct gebruik maakt van haar diensten kun je op haar website heel veel echo foto's en filmpjes vinden om je eigen baby mee te vergelijken. zelf vond ik dit heel fijn om toch zonder een eigen echo een mooi beeld te krijgen van hoe het ongeveer zou zijn! http://www.Echobaby.be/ Echobaby Marita - YouTube Echobaby
Ook haha nee maar vind serieus dat je heel veel kunt terugzien mbt echo's en dergelijke op haar website!
Ja vind ik ook! Ze is ook heel hartelijk en ben super door haar ontvangen! Ik ben super blij dat ik bij haar geweest ben en adviseer haar ook aan veel bekende die ook zwanger zijn
Hier ook geweest en is ook top bevallen Echt een hele lieve vriendelijke vrouw en je krijgt echt waar voor je geld
Ik ben ok geweest bij haar! Met 13 weken en ze zag het geslacht gelijk! Super lieve vrouw echt waar inmiddels is het meerdere keren bevestigd, ze is echt goed!
Ik ben ook bij haar geweest met 15 weken. Ze is idd erg goed. Waarom bedank je haar niet op haar facebook pagina?