hoii ik heb ff een paar vraagjes ben nu 8 weken zwanger heb af en toe steekjes maar das normaal maar soms wordt mijn hele buik hard en pijnlijk lijkt op harde buiken kan dit al met 8 weken? en heb verder helemaal geen klachten niet misselijk moe enz maar val nu elke dag 1 kilo af ben nu 4 kilo afgevallen terwijl ik gewoon eet en drink maar hof dus niet overtegeven enz zit de zwangerschap wel goed mijn laatste echo was met 6 weken en 4 dagen woensdag hebb ik intake vij de VK maar krijg pas weer een echo op 27 dec maak me echt zorgen dat ht niet goed zit gr marline
Hoi marline. Je hoeft je geen zorgen te maken, zolang jij goed eet en niet bewust lijnt. Je stofwisseling veranderd dit kan er voor zorgen dat je afvalt sommige vrouwen komen niets aan gedurende de hele zwangerschap. Het kindje eet jou dan als het ware op, want het kindje zorgt heel goed voor zichtzelf en pakt wat hij of zij pakken kan. Laat je urine even nakijken op een blaasontsteking bij e huisarts. Soms is dat de oorzaak van het harde gevoel en de steekjes, maa rhet hoort ook bij het groeien van de baarmoeder! Imke