26 weken groeiecho?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dnise, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    gisteravond bij de vk op controle geweest... voel me prima voel de baby ook goed en vaak en alles gaat goed

alleen deze vk (heb er meer)
    ging opzoek naar mijn baarmoeder en kon die dus niet goed vinden??
    dit kwan volgends haar door mijn stevige buikwand haha met andere woorden keiharden abbs blijkbaar! hahahahaah
    maargoed geen enkele keer heb ik daar wat over gehoord en dit is ook de 1e die ermee kwam...
    ze gokte t dus een beetje en toen ze de gegevens in ging vullen kwam ik dik een halve cm onder de curve uit dus kreeg ik glijk een brief mee voor een groeiecho

ik vind t een beetje vergezocht.. en gloof niet dat er wat mis is maar toch toch maak ik me een beetje druk... stom he!
    ook al weet ik dat ze ging gokken en weet ik dat t waarschijnlijk niks is.. toch een beetje zorgen!
    glukkig mag ik morgen al komen en al met al toch leuk dat ik nog ff binnen kan spieken maar lees overal dat rond de 26ste week de groeispurt pas echt gaat beginnen dus raar is het toch wel of niet??

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt was bij de vk veel harde buiken konden ze baby niet goed voelen dus echo vond ze de baby erg klein, erna andere vk ook weer te kleine baby. Van de week moest ctg en gyn in zkh gelijk alles op meten en die was het er totaal niet mee eens ze vond de baby prima op schema al blijven de vk zeggen dat ze aan de erg kleine kant is en ik volledige bedrust moet en ze er zolang mogelijk in moet blijven zitten.Ik heb niet meer angst sindsdien en zal het binnenkort wel zien ze maakt het verder prima en sws gyn zei met de hand voelen vooral kan je niet goed meten en ze kunnengroeistop hebben tijdelijk en dan opeens weer groeispurt maken iedere baby is anders en daar geloof ik ook in zolang verder alles goed is en aanwezig en werkt dat lijkt mij het belangrijkste maar gelukkig nemen ze wel het zekere voor het onzekere in jou geval ook liever vaker kijken dan 1 x te weinig

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.301
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Klinkt herkenbaar. Ik heb sterke buikspieren en daardoor pas sinds een paar weken een buikje. En de vk zei bij mij juist dat mijn baarmoeder zo hoog boven mn navel uitkwam, 3 weken voor op de termijn. Dus ik moest ook een groeiecho. Ik had net 3 dagen eerder mn 20-wekenecho gehad, waarop alles goed was. Dus ik heb gezegd dat ik het nog wel even af zou wachten. Nu, 7 weken later, alles weer binnen het gemiddelde. Geen groeiecho meer nodig. Iedereen is anders, en soms heb je niks aan gemiddelden.

Deel Deze Pagina