Ik heb eind mei een curettage gehad, nadat ze met 10 weken een leeg vruchtzakje ontdekten. Gelukkig was het een maand later weer raak en ben ik zwanger. Nu heb ik al anderhalve week had ik last van (dun, bruin) bloedverlies en ik maakte me erge zorgen. Toen heb ik de verloskundige gebeld en het hele verhaal uitgelecht. Ze kon toen nog niks voor me betekenen omdat ik pas 6 weken zwanger was en een echo nog niet veel zin had, omdat je niet zo veel zou kunnen zien. Nu ben ik eindelijk vandaag voor een echo geweest. Officieel volgende week pas eerste echo, maar ik werd gek van die onzekerheid. En ja hoor..er was duidelijk HART BEWEGING te zien. Dat terwijl ik er geen goed gevoel over had en was eigenlijk al van het ergste uitgegaan. Ben zo blij en heb al tig keer naar het fototje gekeken. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Gefeliciteerd, wat een opluchting! Hier ook met een week of 5/6 bloedverlies (helderrood) en daarna bruinverlies. Ik vreesde ook al voor het ergste maar na een vroege echo met 6,5 week zagen wij ook een hartje kloppen. Nu ben ik ruim 12 weken en onze beeb doet het nog steeds heel goed (vandaag nog het hartje gehoord) ondanks dat ik nog steeds af en toe bruinverlies heb.
Wat goed zeg. Hier van de week ook bloedverlies, het maakt je idd erg onzeker. En dan moet je nog wachten op je echo ook. Mij gevoel zei ook dit is niet goed. Ik heb ook gister me echo gehad en ook een kloppend hartje gezien. Geeft je weer een beetje rust. Liefs