En weet iemand ook hoe een Topmark buggy bevalt??? Ik lees hier heel veel over de quinny, maar wij hebben al een zeer gemakkelijke stokke
Juist dan is de buggy onhandig vind ik. Mijn bugaboo kan ik met 1 hand sturen terwijl ik mijn kindje mijn andere hand geef. Dat hoef ik bij mijn buggy niet te proberen, heb ik echt 2 handen voor nodig
Dat ligt dan aan je buggy. Onze buggy is prima met 1 hand te sturen. Makkelijker als de kinderwagen omdat hij een stuk lichter is. Kinderwagen gaat ook wel prima verder, maar buggy makkelijker. Onze dochter gaat ook zelf de buggy in en uit en dat lukt met de wandelwagen niet. (weekend weg geweest met buggy en zo kwamen we er achter... gebruik thuis eigenlijk altijd de kinderwagen)
hier een buggy gekregen voor moederdag vriendlief dacht erg handig nou ik pak hem zelden Ik zweer bij me draagdoeken en meitai
Dank! Fijn te horen dat ie goed bevalt Sanjor, ach en slapen doet ie er vast niet in want het is echt puur en alleen voor kleine boodschapjes en wanneer ik even snel naar de bieb wil en zo en dan dus wel met de auto ga en niet hele stokke in elkaar hoef te zetten. Op zich wel handig om er van te voren over na te denken dat je dan niet meer bij het mandje kan, haha. Dit is m trouwens, wel leuk toch??
Wauw! Die van jou is een stuk mooier dan de zomer uitvoering Ik heb deze nu te leen: Topmark Luxe 5 st. | Buggies | Baby-Dump Ik zou hem gewoon aanschaffen voor die kleine stukjes hoor! Hoeft dan niet zo duur te zijn toch?
Nou jij hebt me overtuigd, hihi. Ga hem morgen toch maar halen denk ik!! Zit nu te twijfelen tussen de zilver en de zwarte, ach een mens moet toch wat hebben om over te dubben he
Oh ja, en waar ik natuurlijk ook nog aan twijfelde, ons manneke is een jaar en dacht al dat het misschien zonde was omdat ie er dan niet meer heeeeeeeeeeel lang ik kan. Hij is al 81 cm nl. en 11 kilo. Tot wanneer hebben jullie 'm gebruikt. Volgens de regels tot 15 kilo, maar volgens mij is er geen leeftijd of zo aan vast te plakken.
Wij hebben nu een zwarte.. Maar ik zou zelf een zilveren nemen.. De zwarte wordt in de zon altijd zo heet.. dan ben ik altijd bang dat ze haar beentjes verbrand eraan Hahaha erg he! Je kan hem idd tot 15 kg gebruiken.. Alleen mijn dochtertje is pas 8 maanden en maar 7,5 kg.. Hahaha. Dus ik zou hem nog heel lang kunnen gebruiken. Groeit hij snel?
Ok, je hebt me alweer overtuigd........de zilveren dus . Op zich vind ik die ook veel mooier maar ook iets besmettelijker. Hij groeit op zich gelijkmatig maar zit met lengte boven aan de curve. Dus zou er nog dik een jaar gebruik van kunnen maken denk ik. Op zich jammer dat ik het me niet eerder bedacht heb om er eentje aan te schaffen dus........
Hahaha je bent snel te overtuigen Maar je hebt ook wel een punt hoor dat die zilvere snel vies wordt.. Eigenlijk de zwarte ook.. Daar worden de vlekken wit hahahaha Als je er nog een jaar gebruik van kan maken is het toch zat genoeg? Volgens mij groeien ze echt niet heel snel meer na 1 jaar..(dacht ik hoor.. weet niet zeker) En anders die ene kilo of twee