extra een buggy aanschaffen bij kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier komt er ook een buggy, ik heb hem afgelopen vrijdag besteld en hoop hem woensdag te mogen ophalen :)
    Is bij ons voor op de fiets en als ik boodschapjes moet doen, we hebben nu een quinny speedi en ik vind het zo;n groot lomp ding.. zit altijd vast bij de kassa...

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze waren verdikkie dicht op dinsdag!! Hoe durven ze :(

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dicht op dinsdag??!! Hier zijn ze zelfs open op zondag!;)

4. JanevW

JanevW Nieuw lid

21 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kanniet zonder buggie denk ik.. Zelf ben ik fan van de Bugaboo.. daar kun je een kinderwagen en een buggy van maken.. Het is ook ergens een kadootje voor jezelf, ze hebben zo'n leuke modellen en kleuren! Zo komen in augustus de limited editions naar nederland, worden verkocht in de Bijenkorf in Amsterdam.. die zijn zooo leuk! Kijk anders even op de site bugaboo.com Succes!!

5. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier ook een extra buggy, een titanium, en erg handig..inmiddels zelfs een zapp erbij, in beide auto's een buggy en de wandelwagen niet meer in gebruik, gewoon omdat de buggys handiger en kleiner zijn..

6. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier ook een buggy erbij.
    maar nu met een kleine op komst, en 2 auto's waarvan 1 kleintje, een maxi cosi mila aangeschaft. hier kan de maxi cosi autostoel op geklikt worden.
    ik rij vaak in de kleine auto, en zo kan ik toch op pad met ons kleine ukkie!
    in de andere auto kan dan de kinderwagen...

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 'm en ben er nu al blij mee!! Wat ik wel jammer vind is dat hij van me af zit, maar dat zal wel wennen zijn..............

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jeeejjj!!:D
    Dat van je af moest ik ook aan wennen. Maar binnen 2 dagen gewend;) Lisa vindt het veel leuker nu; kan ze alles goed zien en bekijken!:D

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Nooit een buggy gekocht en nooit gemist :p.
    Nu moet ik wel zeggen dat we een Bugaboo hebben en ik vind dat je die persoonlijk supersnel in en uit elkaar kunt zetten/halen. Binnen twee minuten zit 'ie in de auto. Ik vind de buggy's waar ik ooit mee heb gelopen (van familie) ook 10 x zwaarder lopen/duwen dan m'n Bugaboo.

Deel Deze Pagina