Hallo, ik zit met de volgende situatie, wie wil meedenken? Afgelopen woensdag hadden we onze 5e IUI, met in ieder geval 2 follikels, mogelijk 3. Bij de meting was die 3e namelijk nog maar 14 mm, de andere 2 waren 19 mm. Sowieso fijn dat het 2 follikels waren, dat zou de kansen toch moeten vergroten... Nu werd ik vannacht, vier dagen later, wakker met erge buikpijn, heel sterk lijkend op eisprong. Het was ook aan de kant waar dat kleine eitje zat. Mijn vraag is dus: kan het zijn dat die follikel alsnog is gesprongen? En zo ja, wat betekent dat dan voor mijn niveaus oestrogeen en progesteron? Kan ik dan nog wel genoeg progesteron aanmaken voor de innesteling? Of: kan die pijn een innesteling zijn geweest? Het zat wel erg aan de zijkant... Wat denken jullie? Groeten van een verwarde Pluimpiet
Weet je dat zeker? Ik was namelijk nog vergeten te zeggen dat de eisprong voor de IUI met Ovitrelle is opgewekt. Zou het niet nog kunnen doorwerken en nog een eisprong kunnen opwekken? Overigens hebben we afgelopen weekend niet kunnen vrijen ivm familiebezoek, dus mocht het een eisprong zijn geweest, dan is 'ie zeker niet bevrucht
Je kan een eisprong hebben die niet tegelijkertijd plaats vindt .. maar dat is dan wel binnen 24 uur. Dus nee, ik denk niet dat je kleinste eitje ook gesprongen is. Wel denk ik iets anders Innesteling!! Heb het hierboven in het wit gezet mocht je nieuwsgierig zijn
Okee, dus jullie denken echt niet dat het een extra eisprong kan zijn geweest? Ook al voelde het wel zo?