Komend weekend gaat de zomertijd weer in... De klok gaat dus een uur vooruit! Nu heb ik mijn kindje net aardig op ritme thuis... om de 3 uur overdag en snachts 6 uur ertussen... maar nu zit er maar zo een uur minder tussen... Hoe lossen jullie dit op?
Ik heb je bericht even naar Baby en dreumes verplaatst. hihi de tijd gaat wel hard maar je ventje is echt nog geen peuter en kleuter!
niks van gemerkt, maar lars was toen al 3 maanden, dus die sliep de nacht al door. ik zou denk ik proberen hem de eerste voeding maar een uurtje eerder te geven, want daar zit de meeste tijd tussen (dus 5 uur ipv 6) dan kan je de rest van de dag het gewone schema aanhouden, en hopen dat hij er verder weinig van merkt. iig niet teveel over nadenken, dat voelen ze volgens mij ook aan, en dan maak je misschien een probeem wat er eigenlijk niet is.
Ik heb geen flauw idee maar zie het vanzelf wel, ik kan me daar echt niet druk om maken...de natuur regelt het wel!
Mijn zoontje was wel iets ouder en we hadden de overgang naar wintertijd het eerst. We waren van plan om in 2 dagen over te gaan. De 1e dag 2 keer een fles een kwartier opschuiven, en de 2e dag nog 2 keer. Alleen besloot meneer dat hij prima kon klokkijken, en kwam netjes op de goede tijden de 1e dag. Het slapen was wel iets lastiger, maar in die periode was het slapen toch al prut, dus daar hebben we weinig extra last van gehad.
Bij de wintertijd heeft Thomas er een weekje last van gehad. Zijn slaapritme was eventjes in de war. Maar ineens was het weer weg.
Ze zal nu ipv half7/7uur een uur later haar fles krijgen, en ik geloof ook wel dat ze zondag gewoon rond 7 uur naar bed gaat en gewoon gaat slapen. Met de overgang naar wintertijd hebben we ook geen problemen gemerkt.
Was ik weer eens in de bonen?!? hahahah sorrie... Ik dacht echt dat ie bij baby stond... Dank je wel voor het verplaatsen! kiss kiss
Nou eigenlijk niet... heb ik mijn schema weer op hobbel... Ik zit net met de laatste fles om 23.00 uur en dan weer om 00.00 uur en dat vind ik te laat.... Dus als het even niet hoeft...