Leuke uitstapjes met een baby van 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linda86, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hoi dames!

Ik heb weer even jullie hulp nodig. Mijn vriend en ik willen van 't weekend graag weer wat leuks met Milan gaan doen, maar we hebben geen inspiratie. Mijn vriend wil graag naar de dierentuin, maar ik heb 't idee dat Milan daar nu nog niet zo veel aan heeft, dus ik ga liever over een paar maanden een keer. Wat we al regelmatig doen is zwemmen en in het bos wandelen/picknicken. Maar nu willen we dus een keer iets anders. En het liefst in Brabant of Gelderland... Heeft er iemand een leuk idee?

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Toen Jamila 9 maanden was zijn we naar een zee aquarium geweest en ze vond het werkelijk geweldig ook de diertentuin met 8 maanden en de geiten boederij vind ze prachtig.

Dus misschien is een dierentuin toch wel leuk hoor :)

Wat ook heel gaaf is; De apenheul (weet alleen niet of dat al open is en of dat in de buurt is), het leuke is dat de aapjes los lopen en dus ook echt naar je kindje toe komen.

Veel plezier iniedergeval! :-D

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij gaan volgende week naar de dierentuin. Ik denk dat het nu al wel kan hoor. De kinderboerderij vindt hij nu ook al geweldig.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm ja, misschien dat dat dan idd toch wel leuk is. De kinderboerderij vindt 'ie idd ook wel leuk, maar ik had 't idee dat 'ie snel z'n aandacht verloren zou zijn ofzo.
    Maar ik denk dat 't dan de apenheul wordt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, en is qua afstand goed te doen vanaf hier! Alleen even uitzoeken of die al open is, en anders gaan we toch maar naar de dierentuin ;). Bedankt voor jullie hulp!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook kiezen voor een (eventueel wat grotere) kinderboerderij. Net een wat kleinere stap dan de dierentuin en een stuk goedkoper ;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow, meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom, dan hebben we misschien vast een idee voor ons volgende uitstapje ;).

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Voor de Apenheul zal je nog een weekendje moeten wachten ;)

Ze gaan 1 april open las ik net op de website

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha ja ik las 't ook net. Maargoed, dat maakt op zich niet zoveel uit, want ik bedenk met net dat de oma van mijn vriend van 't weekend jarig is, dus volgend weekend komt sowieso beter uit.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Leuk joh! Vooral dieren kijken is hier favoriet. Ben eigenlijk nog niet naar de dierentuin geweest, maar als Milan er nog niet echt veel aan heeft, is het voor papa en mama toch nog leuk? ;) (althans, ik vind het superleuk, behalve die in amsterdam)

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha ja, daar heb je gelijk in. En ik denk eigenlijk dat Milan zich sowieso wel vermaakt, die vindt het helemaal geweldig om lekker te wandelen, en dat gebeurt natuurlijk in de dierentuin :).

Deel Deze Pagina