Beste dames, Ik heb 31 oktober te horen gekregen dat ik een missed abortion had... Na een controleecho + een weekje afwachten is het vruchtje uiteindelijk gekomen met cytotec op 10 november. helaas was een week later de zien dat er een restje was achter gebleven..deze is de week erop toch nog zelf afgekomen en was weer "zwangerwordenwaardig" Nu het volgende. 20 december heb ik mijn 1e menstruatie weer gehad. Maar 11 dagen later, op oudejaarsdag (gisteren dus) erge steken in de onderbuik. waarop vanmorgen wat bloedverlies. Het lijkt weer gestopt te zijn. Hoe kan dit? na 11 dagen heb ik nooit een eisprong oid, ook geen vruchtbaar slijm oid? Altijd regelmatige cyclus van tussen de 29-31 dagen met de eisprong rond de 16/17e dag? Hebben jullie hier een verklaring voor wat dit is? Groetjes! en de beste wensen......
heb net een test gedaan..ik ben weer zwanger..heel raar allemaal...voelt niet goed met dat bloedverlies.... vk is op de hoogte..krijg 1 dezer dagen een echo
dank Ineke.. ondertussen al onder controle bij de gyn... de echoscopiste zag wel iets aan de buitenkant ergens met een schot en dacht aan een bbz...dus met spoed doorverwezen naar gyn. gelukkig denkt de gyn dat niet. ( nav echo klinisch beeld en hcg hoogte.) Cito HCG geprikt en die was 244. Maar nog niets in de bm te zien.(terwijl ik dacht dat ik dan zo'n 5,5 week zwanger moest zijn) moeilijk vraagstuk, gyn weet ook niet wat het nu is. Vond 244 te hoog voor nog in het bloed na de ma halverwege november. nu over 1 week weer komen. we shall see....