Wat moet ik hiermee?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Strootje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Hallo!

Ik heb een vraagje.......

21 december was het begin van mijn nieuwe cyclus. 7 januari verloor ik een beetje roze slijm en 8 januari een beetje bloed. Daarna was alles verdwenen. Vanaf woensdag verloor ik wat bruin slijm. Vrijdag ineens weer wat bloed, dus ik dacht aan een hele korte cyclus deze keer. Dit stopte en ging weer over naar bruin verlies. Elke dag verlies ik een klein beetje bloed, dan denk ik dat de menstruatie gaat doorzetten, maar dan toch weer niet. (ik moet nog wel zeggen dat het er niet uitloopt :oops: maar dat ik het op het toiletpapiertje zie als ik inwendig ga. :oops: )Ik heb ook alle menstruatieklachten, en nog vrij heftig ook. Normaal als ik hoofdpijn krijg heeft de menstruatie doorgezet, nu blijf ik maar doorsukkelen. Wat moet ik hiermee?

Alvast bedankt!

Liefs,

Strootje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi strootje,

Tja wat moet je daarmee, HEt is wel vervelend vooral met je klachten.
    HEb je al een test gedaan? Misschien is dat wel de reden dat het niet doorzet en heb je een innestelings bloeding.....

Imke

3. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Dank je wel Imke voor je antwoord!

ik zal, als het zo nog blijft, een test doen morgen. Ik heb er zelf niet zo veel geloof in, maar je weet het nooit!

4. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Ik heb vanochtend een getest gedaan, maar negatief.
    Het wordt voorlopig nog maar even doorsukkelen denk ik.
    Misschien moet ik dit toch maar aanmerken als een menstruatie, maar wat moet ik dan aanhouden als dag 1?

Liefs,

Strootje

5. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Hoi strootje,

Het is erg onduidelijk wat je nu als eerste dag moet aanhouden vooral omdat het niet doorzet. Was de 21 de dag dat je ongesteld werd of de dag na de menstruatie. want was het de eerste dag van je menstruatie dan was je ook wat vroeg met testen, test is positief na 4 weken dus vanaf 21 jan. En ook als de 21 de dag na je menstruatie was was je nog wat vroeg....
    Wacht de dag af dat je eigenlijk zou moeten menstrueren, Gebeurt dit niet dan zou ik nog eens testen en anders inderdaad nog ff aanklungelen. Heb je dit vaker? En heb je een regelmatige cycles?

Groetjes imke

6. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Ik heb al 4 maanden een cyclus van 26 dagen. Gisteren (de 16e) was de 26e dag.
    Ik heb dit nog nooit gehad. Vaak heb ik wel een dag of 2 eerst wat minimaal bruinverlies en dan begint de bloeding maar dit is echt nieuw voor mij.
    Zou het nog van het ontpillen kunnen zijn (zitten nu in ronde 5) of is er misschien wat anders aan de hand?

Liefs,

Strootje

7. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Hoi strootje,

HEt lijkt mij eigenlijk geen ontpillen meer en daarom rees het vermoeden dat je misschien zwanger bent. Ben je gisteren goed ongesteld gewroden?
    Wat je kan doen is nog een cycles afwachten en kijken hoe die verloopt. SChrijf wel in je agenda hoe deze dagen zijn verlopen, wanneer wel en wanneer geen bloedverlies.

Groetjes imke

8. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Nee, zondag ben ik voor het laatst een heel klein beetje bloed verloren. Nu, is er bijna niets meer te bekenennen.

Ik wacht het inderdaad voorlopig nog maar even af!

Bedankt voor je antwoorden!

Liefs,

Strootje

Deel Deze Pagina