hallo, ik ben op 31-03 2005 bevallen van mijn prachtige zoon. toen ben ik erg veel bloed verloren doordat de placenta losscheurde. nu willen we graag een tweede kindje en we horen van alle kanten: nou dat zal moeilijk worden ivm littekenweefsel. klopt dit? kan dit? en is de kans erg groot dat dit weer gebeurt? alvast bedankt, ellen
Hi Djen, Ben je bevallen middels een keizersnede? Ander begrijp ik niet zo goed waar het littekenweefsel vandaan moet komen....... Het litteken weefsel heeft weinig invloed bij het zwanger worden. Het bevruchte eitje kiest de meest gunstige plek om zich in te nestelen. De kans dat je placeta weer loslaat is wel verhoogd. Maar door je voorgeschiedenis zal dat zeer goed in de gaten worden gehouden. Groetjes imke
hallo, ze konden niet zien of de gehele placenta mee was gekomen na wat gepuzzle dachten ze van wel, toen ik later opstond voor toilletbezoek is er toch nog een stuk meegekomen wa t(waarschijnlijk) is losgescheurt. bedankt voor je antwoord maakte me al druk.... groetjes ellen