Ik had op 29-12 een positieve ovulatietest dus die middag geklust en savonds nog een keer een test gedaan en weer een knaller maar niks gedaan en net vanmiddag weer een test gedaan en weer een knaller en wel nog geklust vanmiddag voor de zekerheid maar snap er helemaal niks meer van ik heb gewoon 3 knallers achter elkaar en allemaal op dezelfde tijd gedaan niet teveel gedronken van tevoren dus ben benieuwd naar mijn test van vanavond ... Weet iemand hoe dit kan want zie altijd bij andere maar 1 knaller dus vind dit zo raar..
Die van sensitest en die 2 eerste waren gewoon heel licht en nu daarna 3 knallers maar ga vanavond nog eens testen en kijken wat die dan doet...we hebben nu al 3 dagen geklust dus hoop dat het goed is want ik ben vandaag niet zo lekker maar hoop morgen wel weer en dan proberen om nog een keer te klussen ..
Net weer een test gedaan en die is nu veel lichter dus zal wel kloppen hoop ik...en wij hebben vanmiddag nog geklust is dat voldoende we hebben nu 28-29 en 30 geklust en op 29 was de ovulstietest positief en vanmiddag ook nog en toen hebben we ook nog gedaan ..
zou voor de zekerheid morgen ook nog doen....gewoon omdat je ei springt nadat je een positieve test hebt..(je hebt wel al voorraadje klaar liggen van binnen )