Inderdaad een meisje?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Twirler, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

    Twirler Bekend lid

    19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    hoi hoi!

    De laatste keer dat ik op dit forum was, was bij de zwangerschap van mijn zoontje in 2015. I’m back!! En inmiddels 16 weken zwanger van de tweede.

    Afgelopen vrijdag hebben we een pretecho gehad, want ik ben gewoon té nieuwsgierig!! En mijn vriend trouwens ook. Steevast ging ik er vanuit dat het weer een jongen zou zijn. Ik voelde me niet anders dan bij de eerste zwangerschap en mijn gevoel wist het zeker! Een jongen.
    Helemaal leuk 2 stoere jongens!

    Groot was dan ook mijn verbazing toen ze zei: kijk!!! Het is een meisje!
    Een meisje?!?! Echt?!?!
    Mijn vriend viel van zijn stoel van het lachen. Schijnbaar keek ik echt heel schaapachtig. Nog steeds daalt het nog niet helemaal in. Ik vind het echt suuuuuuper leuk!!! Want een jongen én een meisje is toch echt wel een beetje een droom. The best of both worlds ;) Maar op 1 of andere manier ging ik er zooo vanuit dat het nog niet echt wil landen dat ik écht jurkjes kan gaan shoppen en met roze mag kwasten.

    Meisjesmama’s zet mij terug op deze aarde en zeg me alsjeblieft dat het écht klopt!! En mijn gevoel dus gewoon mega ernaast zat :roflmao::roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lacer vindt dit leuk.
  2. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik kreeg na twee jongens en een zwangerschap die identiek voelde een meisje. Wij kwamen daar bij de geboorte pas achter. Ik koop nog steeds geen jurkjes maar heb laatst wel roze slabben in huis gehaald (die de middelste dan weer heel leuk vindt). Uiteindelijk gaat het niet om het geslacht he, het is gewoon je kind. Het komt goed hoor!
     
  3. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Stomme reactie! Ts weet ook wel dat het niet om het geslacht gaat maar om het kind ;)

    TS, duidelijk een meisje hoor! :D Je mag jurkjes en glitters gaan shoppen. Ik ken je gevoel! Ik had precies hetzelfde. Ik was er heilig van overtuigd weer een jongen te krijgen maar niks is minder waar. Een kindje mogen krijgen is al bijzonder en dit is dan wel een extra cadeautje :D Geniet ervan!!!
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Ik denk wel een meisje hoor. Ik had het ook bij de tweede (en derde en vierde :roflmao:) dat mijn gevoel er naast zat.
    Het is beide leuk, al had het mij niet uitgemaakt, een heel jongensgezin had net zo leuk geweest.
     
  5. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Ik snap de reactie op zich wel, ik vind het ook geen ‘droom’ of ‘extra cadeautje’. Ik zie niet de meerwaarde van het hebben van beide geslachten. Als ik 4 jongens had gekregen waren die ook niet hetzelfde van karakter en uiterlijk ;) Waarschijnlijk heeft het voor @Bootcamp babe ook niet die betekenis.

    Maar natuurlijk mag TS er hartstikke blij mee zijn :)
     
  6. Twirler

    Twirler Bekend lid

    19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL

    Dankjewel!!! Doe ik ;)
     
    Colinn vindt dit leuk.
  7. Twirler

    Twirler Bekend lid

    19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het is ook niet dat ik 'liever' een meisje heb dan een jongen. Maar ik heb altijd gezegd als ik een meisje krijg, wil ik haar vernoemen naar mijn overleden zusje. Dus wat dat betreft zou ik het heel erg mooi vinden als we dat nu daadwerkelijk kunnen gaan doen :)
     
  8. Oxelsnor

    Oxelsnor Actief lid

    29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Ik zie daar inderdaad een meisje in!
    Leuk gefeliciteerd!
     
  9. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    @Twirler Zeker een meisje idd! Leuk!

    Ben je ook een twirler (geweest) of vond je het gewoon een leuke naam? ;)
     
  10. Twirler

    Twirler Bekend lid

    19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel!! Geweest ja. 20 jaar ;) nu alleen nog coach. Jij ook??
     
  11. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Ben net een maand geleden gestopt, ook na bijna 21 jaar... ik moet er nog even aan wennen ;)

    Ik ben geen coach maar ga wel regelmatig kijken bij wedstrijden om oudteamgenoontjes aan te moedigen :)
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Ik zag dat je het grote Pottyshot topic hebt gevonden. Dan kan deze dicht.
     

Deel Deze Pagina