hoi hoi ik heb een vraagje ik ben op zoek naar iets meer informatie over de phil en teds "sport duo" ik heb een kleine van 10 maanden als de baby komt, en hoe lang kunnen ze er in? tot hoe oud is dat onderste zitje dan? is hij stevig? of staat die wankel? ik ben op zoek naar informatie van mensen die hem hebben of gehad hebben,.. alvast bedankt Groetjes Froukje
Hoi, wij hebben de Phil and Teds VIBE (nieuw model). Onze dochter van 27 maanden gaat bovenin en onze zoon van 6 maanden onderin. Echt een aanrader, want het is een super wagen. Je bent nog smal (itt andere duo wagens), je bent zeer wendbaar en errrug hip. Wel is het redelijk zwaar duwen, niet door de wagen zelf, maar door twee kids! Mijn dochter is nu 12 kilo en mijn zoontje ca. 7 kilo. Ik ken ook andere ouders die hun veel zwaardere kids erin vervoeren. Een aanrader, absoluut!
hoi hoi heel erg bedankt voor je Reactie,.. ik ben om ik ga hem in December halen! mensen zeiden tegen mij een kind kan er tot 6 maanden in maar dat is dus niet zo,.. heel erg bedankt dus! groetjes Froukje