...want toetsenborden en touchscreens bevatten veel meer bacterieen dan de gemiddelde wc-pot. Dus dames kom maar op, hoeveel flessen Dettol/bleekmiddel/allesreinigers/wc-doekjes gaan er over die lettertjes heen??
Niet. Heb momenteel mijn moeder haar laptop in bruikleen. Ze kwam hier vorige week en het eerste wat ze deed was het toetsenbord schoonmaken zo vies was hij!
haha hoezo? hier zelfs 2 x er week als ik mijn bureau schoonmaak pak ik alles mee namelijk externe harde schijf, wacom tekenbord, toetsenbord, muis enz..
Op mijn werk heb ik zo'n vegerding Ga er vaak wel 1 keer per dag met dat ding doorheen,de schoonmaakster maakt het echt goed schoon
Eens per week even een allesreinigerdoekje erover. Ik moet eigenlijk nodig de toetsen eruit halen en dan eens flink poetsen. Sommige toetsen doen het af en toe niet meer, zit er weer een koekkruimel oid onder... Ach, als we nog eens een oorlogswinter krijgen.
Heel soms bijna nooit kan je bijna zeggen heel soms draai ik me laptop om omdat de toetsen dan blijven hangen plakken omdat er van alles onder ligt chips broodkruimels Dan klop ik hem even uit zachtjes en soms een schoonmaakdoekje. Schaam schaam schaam
Oeps mijn laptop soms het beeldscherm maar de pc die boven staat en zelde iemand achter zit elke week... Beetje raar he nu ik er zo over denk hihi. *bloos*