Ik wil graag zelf een mobile voor boven de box pimpen. Maarrrr ik kan nergens een lege vinden, t beste wat ik tot nu toe heb gevonden is die van de HEMA, ik zou dan de knuffeltjes kunnen vervangen. Iemand tips waar ik het wel kan vinden? Een lege mobile, wit/rood/oranje of roze?? Dus gewoon het ophanggebeuren en het draaigebeuren, dat ik zelf de figuurtjes kan maken? Of een oude mobile te koop die ik makkelijk kan strippen?
Ik zou inderdaad een oude via Marktplaats of de kringloop op de kop tikken. Wil straks ook zelf 1 gaan pimpen en ook een oude gaan kopen
marktplaats kan ik niet goed vinden wat ik wil, alleen ver weg maar ik wil het wel echt zien ben te vaak beet genomen.. Zag net bij bol.com de nijntje mobile in de aanbieding, goedkoper dan die van de hema.. bol.com | Nijntje Muziekmobiel Delfts Blauw, Tiamo | Speelgoed
Dit is helaas een houten maar wel eentje die je nog echt helemaal moet pimpen Boxmobielhouder - tovervisje.nl
losse mobielhouder | babyboef Geen idee hoe die qua prijs zit, maar het is in ieder geval een losse mobiel
Zoiets ja! Maar die zit qua prijs maar heel its onder die van nijntje, kan ik beter de nijntje nemen denk ik ivm doorverkopen op den duur.. Edit: whaaaaaaa dat is wel een geweldig deuntje!!! Iemand een idee welk deuntje nijntje heeft???