Hoi, Ik ben volop aan het sparen met de Zwitsal-zegeltjes-punten. Die zegeltjes-punten zitten achterop de verpakkingen bij de Zwitzal. Voor de mensen die de zegeltjes weg-gooien, ik zou ze heel graag willen hebben. Ik kom uit Tilburg en wil ze best komen ophalen als je er veel hebt. Opsturen mag ook altijd natuurlijk. Nou alvast erg bedankt en als iemand voor me mee wilt sparen dan ben ik daar heel blij mee. Via een prive bericht krijg je mijn adres als je wilt opsturen. Erg bedankt Groetjes Wops
Wow dat zijn er al veel ineens zeg. Ik zie dat je ver van me af woont. Wil je ze opsturen en hoe zullen we het dan doen? Ze wegen natuurlijk niks, maar kost wel een postzegel. Laat me maar weten hoe je het wilt doen.
ja ik spaar ze verder niet. Maar had laast doos gekocht met doekjes en daar zitten er al 12 op dus dat gaat al goed dan En alle shampoo natuurlijk. Opsturen is geen probleem!
Ik moet wel zeggen dat ik het spul nog duur vind! Bij bvb Etos spaar je voor gratis producten en hier moet je bij de meeste nog meer dan 50% bij de artikelen bij betalen
wij kopen ook latijd zo'n doos van zwitsal helaas heb ik die doos niet meer maar als ik volgende week weer zo'n doos heb krijg je de zegels van me ik vindt het altijd zo irritant om die zegeltjes van zo'n fles te krijgen
@Mason010508, Je hebt een PB van me. @marline1983, Dat is erg lief van je dat je ze dan wilt bewaren voor me.
Ik vind het ook irritant om ze van de verpakkingen af te krijgen! maar ik ben ook braaf aan het sparen! haha
M`n vriendin die bevallen is van een dochtertje, vind het ook een vervelende klus. Ze zou me de verpakkingen geven en dan mocht ik ze er zelf afhalen. Ja je moet er wat voor over hebben natuurlijk.
Hoi, Je woont niet echt om de hoek, jammer genoeg. Zou je ze willen opsturen of niet? Als je dat wilt doen, krijg je mijn gegevens in een PB. Ik heb begrepen dat je het kan opsturen zonder postzegel en dat ik dan de kosten krijg als het in een envelop zit. Weet niet of het echt werkt hoor. Alvast bedankt. Groetjes