Hey meiden, Ik kan me nog herinneren dat er ooit een keer een topic was waarin mensen aangaven bij allerlei dingen korting te vragen (en te krijgen!). Bijvoorbeeld bij zorgverzekeringen en tv/internet aanbieders. Ik ben hier zelf altijd heel slecht in en voel me te ongemakkelijk om zomaar om zoiets te vragen al laat ik daarmee waarschijnlijk dus wel geld liggen . Daarom mijn vraag aan jullie of je weleens om korting vraagt en zo ja, bij wat voor een dingen
Ja wij tijdje terug nog, zitten bij kpn We hadden huistelefoon, 50 mb internet, 2 ontvangers, interactieve tv via glasvezel, gratis extra pakket etc... We hebben nu; huistelefoon, 100 m'n internet, 1 ontvanger (hebben ook maar 1 tv), interactieve tv via glasvezel, extra zender pakket en opnemen etc... We betaalden 41,50 pm We betalen nu 6 maand 35 en 6 maand 42,50 😁 super blij ermee! Daarnaast krijg je bij KPN ook 10,- korting op elk extra mobiel abbo + gratis verdubbeling van internet/sms/bel minuten. Dus wij besparen flink hiermee M'n zusje + vrienf zitten ook bij KPN met een minder uitgebreid pakket en hun betalen 60
Yups ik doe het ieder jaar als mijn mobiele abbo afloopt bij HI en laatst heb ik het nog gedaan toen we een wasmachine moesten kopen, ik koop nooit iets voor de prijs die er in de winkel staat Ik heb het dan wel over grote aankopen he dus niet als ik in de AH sta en boodschappen ga doen haha OF de bonusaanbieding moet er niet af zijn gegaan dan zeg ik er wat van maar dat vind ik niet echt vragen om extra korting ofzo
Owja wij hebben ook 600 van onze tv afgekregen intotaal + 2 gratis HDMI kabels erbij 😁 zat al wel een gedeelte korting bij die er sowieso af ging!
Dat vraag ik me ook af en ook hoe je daar in hemelsnaam aan begint. Kan me niet voorstellen dat je gewoon zegt ik wil voor bvb die tv xaantal euro minder geven dan de prijs op het etiket en dat ee verkoper zegt: oke. Is goed.
Het helpt om op aanbiedingen te speuren. Als je iets goedkoper bij winkel A ziet kan je bij winkel B vaak onder dat bedrag kopen, omdat je anders je spul ergens anders haalt. Dan heb je meteen een opening: Erg mooi, maar ik heb hem zojuist daar goedkoper gezien. Wat kunnen jullie ons bieden? Het hoeft niet altijd geld te zijn, soms is het bedrag geen groot verschil, maar zijn de extra's juist spullen die hoog in de kosten lopen.
Ja hoor, ik doe het ook vaak bij de mediamarkt. Zij zijn daar ook echt makkelijk in! Vorige keer op mijn tv 150 korting gekregen, omdat ik hem te duur vond Shop zelf eigenlijk altijd de sale of inderdaad de tip die hierboven stond, kijken of hij ergens goedkoper is en dan vragen wat ze kunnen bieden (ik doe dat vaak uit een webshop, en dan in de winkel vragen. Ik vind winkels fijner qua service en garantie, dus koop eigenlijk altijd alles via de winkel). Verder vergelijk ik elk jaar m'n energie, thuis pakket en verzekeringen. Zonde van m'n geld om dat te laten liggen.
Bij ons is het zo gegaan zoals Teddy26 het verteld We hadden hem online voor minder gezien.. ze konden de tv niet voor minder dan dat bedrag mee geven.. wel kregen we hem voor die prijs mee en 2 HDMI kabels me twv 60 euro.. moesten we er toch bij hebben dus was mooi mee genomen. Wat betreft KPN abbo deden ze echt super easy.. gewoon opgebeld dat onze abbo bijna afliep en wat ze ons voor het eventuele nieuwe jaar konden bieden. Toen kwam ze zelf al met een aanbod waar wij tevreden mee waren. Daar in tegen konden wij van onze auto bijna niks af lullen We hadden al gezien dat hij gezien bouwjaar/km etc de goedkoopste was op dat moment die er aangeboden werd bij een bedrijf. Klein beetje van af gekregen + volle tank mee gekregen en voor + achter bumpers werden gespoten voor hun rekening en de achterbumper moest uit ook uitgedeukt worden. Dus wij vonden het alsnog een prima deal. Het spuiten heeft ons veel euro's gescheeld en het bedrijf heeft ons een nette auto geleverd Wij happy.. hun happy