26 juni 6 pakketjes besteld bij verschillende verkopers. Afgelopen zaterdag kwamen ze tegelijk binnen in 1 pakket zonder extra kosten.
Geen Ali maar misschien ook weer wel. Een " surprise box" gekocht die uit China komt. Er schijnen rejects van Amazon in te zitten. Electronica spul.....er kunnen zelfs iPhone inzitten....ja ja Voor 25 dollar het proberen waard. Ben benieuwd hoe dat met invoeren gaat
2 juli items gekocht van 9,5 en 3,3 euro Het is in 1 pakket gedaan En heb geen mail gehad om te betalen het is vandaag thuis bezorgd
Als je inderdaad al btw betaalt bij Ali komen er dan geen kosten meer bij of is die kans er nog steeds?
Ik had gevraagd of ze op pakket wilde noteren: taxes are paid. Stond er netjes op. man heeft 3 pakketten uit engeland gehad… 3x moeten betalen….
Zo te lezen niet. Ze hanteren een eenloketsysteem. Dan heb je met 1 partij te maken en zij regelen het zelf verder. Ik verwacht 2 bestellingen van Ali en zie dat ik iets van 8 euro aan belasting heb betaald. We gaan het meemaken.
Ja wij ook een bestelling, boekje van 19 pond...44.60 bijbetalen...we zijn even genezen van engeland.
Wij bestellen regelmatig op Ali en die extra kosten zitten al bij de prijs in. Alleen voor een infrarood camera moest ik 7,62 euro betalen bij het afhalen.
Meiden word met de BTW de VAT bedoeld? Dus vat included? Onderaan bij bestellen zie bijgevoegde foto's Als je dat bij de prijs in hebt zitten hoeft je niets meer te betalen??
Er komen regelmatig adds voorbij op fb. De voorpret is leuk.....de doos....bij mij was het geen doos maar een envelop met selfie stick
Ik had begin juni iets besteld van 10 pond op amazon.co.uk. werd maar niet bezorgd, uiteindelijk refund gekregen, ergens anders besteld en al gekregen en toen half juli bericht van postNL dat ik het na betaling van 7 euro mocht ophalen bij het postkantoor. Die laat ik gaan.. bestelling van ali met vooraf betaalde VAT ging goed!