Wie is er ook aan het schilderen? Ik had er gister ineens zin aan. Ik begin met de hal, die wordt wit. En dan moet de kamer ook nog, hopen dat het voor de kerst klaar is. Wat schilder je, en welke kleur?
Wij moeten de hele woonkamer en de deuren nog doen. Hier wordt het zwart met wit. maar duurt nog even voor we eraan beginnen.
al mocht ik schilderen.. nou je wilt het niet weten hoe mijn handen jeuken pfffff:x:x die stomme nesteldrang.. alles boven moet nog opnieuw geschildert worden.. dus zodra ik het kan doen gaat het gebeuren \ succes met schilderen
ik wil de woonkamer en alle deuren en kozijnen ook nog eens doen... wit.. en de deurposten een ander kleurtje.. wel licht overigens.. en daarna nieuwe meubels... glanswit.. moet dus nog een kleurtje zoeken die leuk past bij alles... maarja heb er gewoon geen tijd voor met mn 2 kleine meiden... en savonds ben ik vaak doodop... dus dat duurd nog wel ffe...
Bijna alles in huis is geschilderd nu, de gang moet nog, en dan wil ik 4 meubels wit hebben (tafel, 2 kasten en een sidetableltje) dus ook voorlopig nog bezig hihi
Hier nog eentje die moet schilderen. Wij moeten alles nog doen, van boven tot beneden. Wel nog wat werk. Hopelijk kunnen we volgende week beginnen met mijn dochter haar slaapkamer te schilderen, dan de trap en hopelijk tegen het einde van het jaar de benedenverdieping. Ik denk dat het een hele opgave zal zijn om dit allemaal nog klaar te krijgen. Oja al mijn deuren moeten ook nog een kleurtje krijgen.
Hier is cyntjeman aan het schilderen in de hal Alles word een kleur van Flexa Couleur Locale (tegen het wit aan) en 1 muurtje zandkleur. Dus de muren, plinten, plafond (structuurverf wit) meterkast, trappengat, overloop.... houtwerk en muren. Ik daarintegen heb vanmorgen de klamboe een thee badje gegeven omdat ie véééééls te wit was. Nu is het witte er af, maar ben bang dat het toch nog net iets te wit is. Hij hangt nu uit het raam uit te druppen en ondertussen zitten de vitrages in de wasmachine, ramen gezeemd, gestofzuigd en gedweilt.... hoezo nesteldrang!? Heerlijk donker dagje om aan de poets te gaan toch?
Wij gaan dit weekend beginnen met schilderen. We gaan de woonkamer doen, omdat we alle meubels veranderd hebben qua opstelling, het zit gedeelte is nu in het oorspronkelijke gedeelte en de eettafel met de grote buffetkast staat nu in de uitbouw. We gaan alles in grijstinten schilderen met grote plafond plinten, die dan weer wit zijn, voor een landelijk effect.