hoi Allemaal, een paar dagen geleden hebben mijn man en ik een fikse woordenwisseling gehad (erg fijn die hormoonwisselingen ). en zei toen tegen hem dat die spanningen niet goed konden zijn voor de kleine. nu heb ik dus sinds een dag na "de ruzie" een soort spierpijn gevoel in mijn buik. kan dit inderdaad door de spanning/stress komen??? of is dit gewoon toeval doordat mijn buik nu flink aan het groeien is, want dat doe ik sinds een week ook goed, kan nu echt showen met mijn buik . ik hoop echt dat het met het groeien te maken heeft. maar als het toch door de spanning komt kan dit dan kwaad? wie heeft hier antwoord op???? vrijdag weer een afspraak bij de gyn. en kunnen we ons lieve wondertje weer zien .
Kan beide. Maar ik denk dat het nu ook voornamelijk met de groei van je buik te maken heeft. Waar zit je pijn precies?
Dat lijkt echt je baby die groeit. Maar... en dat geldt voor alle pijntjes waar je je zorgen over maakt, Bellen met je Verloskundige!!!!
Hoi, Ik heb dit toevallig ook gehad. Laatste weekje werken, erg stressvol, dus uit werk ook last van m'n buik, dacht ook minder leven te voelen. Toch maar even doorgegeven aan de vk, die vertrouwde het niet, dus CTG en echo in het ziekenhuis gehad, maar gelukkig alles oke! Dus misschien is het ook gewoon van de groei geweest en valt dat toevallig gelijk met een stress dag. Vk zei me wel dat een kindje in je buik echt heel veel kan hebben, heb heel veel stress gehad in deze zwangerschap wegens ziekte van onze zoon van twee, maar tot nu toe gaat alles nog perfect met de baby! Sterkte en idd als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen, daar zijn ze voor...
Maak je niet ongerust...ik heb regelmatig spierpijnen in m'n buik en bij m'n liezen en een zeurend gevoel! dat is volgens mijn gyn heel normaal en daar hoef je je geen zorgen om te maken! IK ben een sportief type en m'n spieren zijn wel wat gewend maar ik ben vanaf week 1 al zo stijf en heb overal (ook in m'n benen) spierpijn!! echt ik denk dat het meer toeval was...