Hallo allemaal, Ik ben nu zwanger en merk dat mijn broeken te strak gaan zitten. Nu moet ik dus zwangerschapsbroeken hebben, maar waar vind ik die? Ik ben namelijk 1.90 m lang, ik draag graag strakke broeken en niet wijd uitlopend. Wie weet waar ik ze kan vinden?
Ik had broeken van mamalicious en love2wait. Even googlen of bijv. deze https://www.bellyfashion.nl/zwangerschapsjeans/zwangerschaps-jeans/jeans-romy-lengte-36
Inderdaad de mamalicious en love 2 wait zaten mij goed. Heb zelf lengtemaat 34 of 36 afhankelijk van het merk. Ben 1.84m Er Is ook een engelse webshop: tallgirls.com geloof ik
Bon Prix. Sommige broeken kan je de maatvoering kiezen. Je hebt dan lengtematen (L) waarbij je je eigen maat nog kan kiezen. Deze vallen erg lang. (toevallig deze week gepast )
Ik heb een broek van supermom die lang valt. Was mazzel denk ik want de broeken hebben geen lengtemaat. De lengte is wel net aan zeg maar (ik ben 1.92) maar omdat het een skinny is kan het wel vind ik. Verder de broeken van love2wait hebben ook 36