35 weken zwanger, wie herkent dit?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ProudMamaa, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hoi allemaal,

Ik heb een paar dingetjes waar ik niet goed van weet wat ik ermee moet..
    Heb sinds een aantal controles een lage bloeddruk, nu ben ik afgelopen maandag tot 5 keer toe byna flauwgevallen..

Ik heb de hele zwangerschap moeilyk naar de wc kunnen gaan, en vanaf maandag loop ik toch zeker 5 keer per dag naar de wc.. Heb geen buikgriep ofzo maar vind het wel raar..

Is dit een voorteken voor de bevalling of heeft het ergens mee te maken?

Groetjes Proudmama

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Het bijna flauwvallen kan te maken hebben met je bloeddruk.
    Ik zou zeker even contact opnemen met je verlos hierover.
    Want een te lage of te hoge bloeddruk is gewoon niet goed
    voor jou en je kleine.
    Het opeens zo vaak naar het toilet moeten, geen idee waarom
    dat opeens is.
    Ik denk niet dat het echt een voorteken is om te gaan bevallen.
    maar elk lichaam reageert weer anders op een zwangerschap.
    Sterkte er mee.

Groetjesss Jetje

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik heb ook altijd erg lage bloeddruk.. vooral in t begin tot rond de 28 wk meestal 90 over 45/50. nu af en toe net op de 110/ 55. Verder niet echt flauwvallen of iets.. maar dat kan met meer dingen te maken hebben, eet je genoeg, en regelmatig? want dat kan t soms ook zijn. dat je gewoon net wat extra suikers nodig heb.
    Dat je vaker naar de w.c moet, is dat niet omdat je kindje in aan t dalen is? of al ingedaald zit? want t drukt daar lekker beneden natuurlijk.
    Ik heb het ook wel hoor.. maar bij mij zit ook kou in mn lichaam dus denk dat t bij mij daar door komt op t moment. Ik kon tijdens mijn vorige zwangerschappen tot t laatste toe ook niet naar de wc. en een dag voor de bevalling, enorm vaak.. dus misschien is t wel vast begin;) Maar je moet nog ruim 4 weken dus lijkt me ook niet echt waarschijnlijk. Anders vraag je toch even de verloskundige wat dat kan zijn?

4. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Ben dinsdag by de vk geweest, lage bloeddruk was volgens haar niet ernstig maar wel erg vervelend ( en daar heeft ze helemaal gelyk aan pff )

Ik eet zoals altyd, alleen heb sinds gister veel minder trek, moet me echt dwingen mn eten op te eten... Dus nu maar iets kleinere beetjes over de dag verspreid, dat gaat iets beter.

Nouja we zullen zien hoe het verder gaat, weet wel dat je je er goed slecht van kan voelen bah.

5. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Ik heb ook vaak een lage bloeddruk en mijn vk zei dat ik dan 's avonds gewoon een schaaltje chips moet eten, of een paar dropjes :) . Gewoon iets meer zout dus, dan word je ook minder snel 'flauw'.

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik wilde ook al zeggen, zout eten...
    Er staat overal vermeld dat je het beter niet kunt doen, omdat je een hoge bloeddruk kunt krijgen.
    Ik had ook een lage dus adviseerde mijn vk dat juist wel te doen...
    Als naar de wc gaan je bevalling zou inleiden zou dat direct gebeuren en niet een week lang naar de wc moeten, dus daar zou ik nee op antwoorden.

Deel Deze Pagina