Pffff nu voor de derde keer zwanger en heb bijna nergens last van maar het groeien van Mn borsten gaat werkelijk nergens over. 15 weken onderweg en alweer van een 65DD naar een 65G gegroeid. Bij de tweede zat ik bij 39 weken op cup I maar hou Mn hart vast nu. Bovendien doet het flink pijn en ziet het er niet uit. Mn borsten komen ruim voorbij de breedte van Mn rug. Is er iets tegen te doen? Anti stuwing middeltjes ofzo?
Nee helaas niets aan te doen.... ik heb precies hetzelfde als jij. Het lijkt nu even te stabiliseren 😃
Daar doe je niks aan nee... helaas want ik ben er ook niet blij mee! Maar mijn man denkt daar anders over
Ik heb het wat minder erg, maar ben 3 cupmaten gegroeid tot een letter die ik nooit had gedacht te zien. Het valt me wel op dat het tijdens de zwangerschap wel varieert. Rond de 28 weken werd het ietsje minder vol, en nu zie ik mijn borsten weer snel vollopen. Ik denk dat ik zelfs nog een cupmaat groter ga uitkomen, en na de bevalling misschien nog wel meer. Volgens mij kun je daar niks tegen doen behalve strakke sportbh's gaan dragen en regelmatig je borsten te koelen/koud te douchen. Maar dan rem je ook de melkproductie af. Dat is niet mijn bedoeling eigenlijk.
Pfoe dat zijn idd flinke borsten! Doen we niks aan aan de natuur... Ik ben blij dat ik nu een volle C heb ipv een B, helaas wel groeistrepen gekregen.
Stiekem een beetje blij dat ik niet de enige ben. Ik hou mijn hart vast voor hoe enorm ze zullen gaan worden straks. Ik zit nu op cup G en eigenlijk hoop ik dat het daarbij blijft...
Pff ik wou dat ik met jullie mee kon praten haha. Hier een cupje a wat ook gwn een cupje a is gebleven. Van mij mogen ze ook wel 3 cupmaten groeien
Hier ook hetzelfde! Van cup C naar cup G!! En dan moet ik nog 3 maanden... vind t absoluut niet mooi om te zien en heb ook last van m'n schouders en nek. Zijn geen borsten meer, maar uiers!! Maar hoe vervelend ik t ook vind, ik heb t er allemaal voor over. Zal straks vanzelf wel weer krimpen 🙈
Het is helaas niet te remmen. Hier hoop ik ditmaal de G niet te overschrijden maar ik kan er niks van zeggen nog. Laat staan er iets aan doen. Wat ook lastig is; het jeukt, dat groeien.