ik bijt de spits af.. heb de mijne vandaag gehaald.. een doos met drie flessen wijn,een schort en een boekje met een paar receptjes... wat hebben jullie gehad?
Ik mag het zelf gaan uitzoeken op internet.. heb geen idee hoe of wat, krijgen er van de week een pakketje over.. spannend!
welk kerstpakket ? Weet ook nog niet of er een eindejaarsuitkering in zit.... ach, dit jaar veel geschonken aan goede doelen. Groetjes, Danielle
Wij mochten zelf uitzoeken op internet, hi ik heb een lader voor batterijen genomen, tja was ik toevallig nodig. morgen worden ze bezorgt op de locaties
Een sporttas groot genoeg om een lijk in te vervoeren, een hartslag meter (zinloos, want dat lijk heeft geen hartslag) een foeilelijk keycord, een hangmat (wat meot ik er in hemelsnaam mee en een koeltasje met plastig wijn'glazen' en een kurketrekker (de wijn moet je er zelf bij kopen.
haha erg grappig die vaak onnodige dingen die je vaak in het pakket krijgt. Wij kregen van onze werkgever standaard een groot pakket met zalm , dat was errug lekker en genoeg om uit te delen aan de familie! Mijn man krijgt geen kerstpakket denk ik van zijn werk, denk niet dat ze in Belgie hier aan doen.
en voor diegenen die wat mogen uitzoeken op internet... mag je ter waarde van een bepaald bedrag iets uitzoeken, of een bepaalde site... of ben je vrij in je keuze? dat is wel mazzel! als je van alles mag kiezen op internet
Als het goed is, krijgen wij hem morgen of vrijdag. En het zijn altijd super grote pakketten met altijd 1 mooi/handig gebruiksartikel. En dit jaar is er meer geld dan ooit aan besteed, dus is ben erg benieuwd!
Niks... stelletje krenten, heb er best een beetje de balen van. Ik vind het stuk waardering wat blijkt uit een kerstpakket/kerstcadeau altijd veel zeggen. Maar helaas...
Werk bij een supermarkt dus een vreet pakket zeg maar, Veel eigen merk spullen zitten er in, Een handdoek, dvd over het bedrijf, Wel leuk, een bedrijf hoef niks te geven en ben er wel blij mee. Die van mjn man hoop ik ook deze week te krijgen...
@Mamary hahahaha hmmzz nee helaas niet zomaar iets van internet. Wij hadden een site gekregen en een inlog en tja dan kun je uitzoeken wat er aangegeven word.. ik schat dat het ongeveer een 25 euries per persoon is.
Nou niet een van 1,5 meter in pikzwart met het logo van je werkgever aan 5 kanten bedrukt, daar ga ik dus echt niet mee lopen hoor.
ik ga de mijne maandag op halen en van mijn man komt ook volgende week. IK vind het altijd weer leuk en een verrassing. Ben benieuwd.
Wij mochten op school enige tijd geleden zelf ons kerstpakket uitkiezen. We konden kiezen uit verschillende boeken of CD's (klassiek). Ik heb gekozen voor een boek van Gordon Ramsay over snack. Denk dat ik het volgende week krijg.